تلاش نا موفق سرویس ویژه اوکراین با هدف ترور مارگاریتا سیمونیان + ویدئو

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر پیشنهاد مسدود کردن شبکه های اجتماعی خارجی در روسیه
پیشنهاد مسدود کردن شبکه های اجتماعی خارجی در روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2023
اشتراک
اف اس ب، سرویس امنیتی روسیه و وزارت امور داخلی، از تلاش سرویس های ویژه اوکراین با هدف ترور"مارگاریتا سیمونیان" سردبیر ارشد سرویس رسانه ای راسیا سیوودنیا و راشا تودی جلوگیری کردند.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز روابط عمومی اف اس ب(سرویس امنیتی روسیه) روسیه روز شنبه گزارش داد که سرویس های ویژه اوکراین نه تنها در حال آماده سازی ترورمارگاریتا سیمونیان (سردبیر ارشد سرویس رسانه ای "راسیا سیوودنیا" و "راشا تودی" )، بلکه در حال برنامه ریزی قتل کسنیا سابچاک نیز بودند.
لازم به ذکر است که خبرگزاری اسپوتنیک نیز زیر مجموعه سرویس رسا نه ای "روسیه امروز" می باشد.
در این گزارش آمده است: ترور "مارگاریتا سیمونیان و کسنیا سابچاک" در حال آماده‌سازی بود. مشخص شده است که در 14 ژوئیه 2023، اعضای گروه نئونازی پاراگراف-88 در مسکو و منطقه ریزان بازداشت شدند که آدرس محل کار و محل سکونت این دو فعال رسانه ای را تحت نظر و شناسایی داشتند.
بازداشت شدگان اظهار داشتند که باید برای هر قتل یک و نیم میلیون روبل دریافت کرده اند. در ادامه تحقیقات، یک قبضه اسلحه کلاشینکف، 90 فشنگ، چاقو، قمه ، دستبند، علاعم و پرچم با نمادهای نازی، ادبیات نازی و همچنین تجهیزات ارتباطی و کامپیوترهای حاوی اطلاعاتی که جنایتکار آنها را تایید می‌کند، به دست آمد.
به گفت سرویس امنیتی فدرال روسیه پرونده های جنایی با مضامین افراطی و تروریستی علیه متهمان تشکیل می شود.
گزارش ها در این ارتباط از RT منتشر شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала