جنگیدن در سمت اوکراین برابر با خودکشی است

© Sputnik / РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر Село у линии соприкосновения на Артемовском направлении
Село у линии соприкосновения на Артемовском направлении - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2023
اشتراک
یک نظامی برزیلی اعلام کرد که جنگیدن دوشادوش نیروهای مسلح اوکراین برابر با خودکشی می باشد.
وزارت دفاع فدراسیون روسیه پیشتر در خصوص اقدامات کی یف برای جذب برزیلی ها جهت مشارکت در عملیات نظامی در اوکراین، هشدار داده بود. یک جنگجوی برزیلی که در طرف روسیه مبارزه می کند، در گفتگو با اسپوتنیک تشریح کرد که به چه دلیل تاکتیک نظامی مورد استفاده کی یف سربازان خارجی را با خطر بالای مرگ روبرو می کند.
این اقدامات جدید برای جذب نیرو در راستای جبران تعداد بالای تلفاتی است که نیروهای مسلح اوکراین ضد حمله متحمل شده اند.

در اطلاعیه وزارت دفاع روسیه آمده است: "در سایه شکست موج جدید بسیج عمومی در اوکراین و با هدف پنهان سازی تلفات فاجعه بار پرسنل نیروهای مسلح اوکراین، رژیم کی یف فعالیت های استخدامی در کشورهای آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه را برای جذب مزدوران خارجی، تقویت کرده است".

مقامات روسیه همچنین بر مشارکت شرکت های نظامی مرتبط با سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، شرکت هایی مثل Academy، Cubic و Dyn Coporation، در این تلاشها تاکید می کنند.
حملات پیشگیرانه روسیه به مواضع ارتش اوکراین در استان زاپاروژیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.07.2023
وزارت دفاع اوکراین از شرایط دشوار در خط مقدم خبر داد
به عقیده لوکاس لیروز که یک خبرنگار می باشد، اوکراین و ناتو دیگر منابع انسانی کافی برای انجام عملیات نظامی فشرده را در اختیار ندارند.

لیروز در گفتگو با اسپوتنیک اعلام کرد: "این علاقه در این است که منابع انسانی را برای انجام جنگی تهاجمی بر علیه روسیه در چشم انداز بلند مدت پیدا کنند". وی افزود: "اوکراین تضعیف شده است، نیروهای مسلح آن ضعیف شده اند، تشکلات نئونازی که نقش مهمی را در انجام عملیات های نظامی بازی می کردند، عملا خنثی شده اند".

تلاش های کی یف برای بسیج شهروندان خود، علیرغم استفاده از تاکتیک استخدام اجباری بی رویه که مجله بریتانیایی The Economist در مورد آن نوشته است،به نتایج بحث برانگیزی منتج شده اند. ناتو بعنوان مهمترین متحد اوکراین دیگر با محدودیت هایی در تکمیل صفوف نیروهای مسلح اوکراین روبرو شده است.
این روزنامه نگار برزیلی تصریح کرد: "جنوب جهانی- این شرط بندی جدید اوکراین و ناتو برای جستجوی منابع انسانی جهت تغذیه جنگ بلند مدت می باشد. تلاش های گسترده تبلیغاتی نه تنها با هدفگذاری گروه های علاقمند به کی یف مثل افراطی گرایان، شبکه های نئونازی و جنبش های نئوفاشیست می باشند، بلکه مردم عادی که جدب قول های تبلیغاتی و اعجاب انگیز شهروندی اوکراین نیز قرار گرفته اند، را نشانه رفته اند".
به گفته لیروز، برخی برزیلی ها که ادعا می کنند که آنها در طرف اوکراین جنگیده اند، "میهمانان پادکست ها در برزیل بوده، به رسانه ها مصاحبه می دهند و از این استخدام ها حمایت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: "آنها تنها بر این واقعیت چشم پوشی می کنند که در آنجا چند برزیلی کشته شده اند و اینکه هر روز در اوکراین خارجی ها جان خود را از دست می دهند". وی افزود: "شهروندان ما را برای ورود به یک ماجراجویی بی مسئولیت اغوا می کنند که اکثرا زنده از آن بر نمی گردند".

لیروز تاکید کرد که در شرایط ضد حمله اوکراین وضعیت برای مزدوران خارجی روز به روز خطرناک تر می شود. اعداد واقعی تلفات نظامی در شرایط جدید بصورت نظام مند و با هدف جذب تعداد زیادی از برزیلی ها در عملیات نظامی، دستکاری می شوند.

این کارشناس تصریح کرد: "یک سکوت بزرگ در رابطه با شرایط واقعی در میدان جنگ وجود دارد تا روند جذب را حفظ کنند تا هیچکس از رفتن به آنجا خودداری نکند".

Военнослужащие подразделений ВДВ проходят боевую подготовку с зенитной пушкой С-60 на полигоне в зоне СВО - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.04.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کی یف 480 نظامی و مزدور را در جبهه دونتسک از دست داد
بنا بر داده های وزارت دفاع فدراسیون روسیه تا روز 30 ژوئن 4845 مزدور خارجی که در صفوف نظامیان اوکراینی می جنگیدند، کشته شدند و 4801 نفر از آنان منطقه عملیات ویژه نظامی را ترک کرده اند. در حال حاضر اکثر این جانباختگان – مزدورانی از کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا می باشند.

این داده ها در مطالبی که در رسانه های برزیلی که به عقیده لیروس "در مرگ برزیلی ها در میدان جنگ سهیم هستند، زیرا که بصورت مستقیم یا غیر مستقیم مردم را به دفاع از اوکراین فرا می خوانند"، منتشر می شوند، جایی ندارند. لیروس افزود: "این فوق العاده خطرناک است، زیرا وضعیت واقعی امور در خط مقدم از آن تصویری که رسانه های نمایش می دهند، متفاوت است: اوکراین برتری ندارد، آنها در حال باختن جنگ می باشند، تعداد زیادی جنگجوی اوکراینی در حال از دست دادن جان خود می باشند و برای برزیلی ها همه چیز به همین شکل تمام خواهد شد".

این نظامی برزیلی در پایان اذعان کرد که در شرایط کنونی، زمانی که نظامیان اوکراینی در حال اجرای عملیات ضد حمله می باشند، نام نویسی در سمت کی یف- "خودکشی است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала