غرب نقشه " نبرد داغ" با روسیه را می کشد

© Sputnik / Alexey Agaryshevسفارت روسیه در ایالات متحده آمریکا
سفارت روسیه در ایالات متحده آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.07.2023
اشتراک
کشورهای غربی، جامعه خود را برای "نبرد داغ" با روسیه آماده می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر گوسف، دکترای علوم سیاسی روسیه به تفسیر اظهارات آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده در مورد آماده کردن جامعه آمریکا برای تصمیمات ضد روسیه نشست ناتو پرداخت.
آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا گفت که واشنگتن در حال آماده سازی افکار عمومی آمریکا برای تصویب هرگونه تصمیم ضد روسیه است که در نشست آتی ناتو اتخاذ شود.
به گفته این دیپلمات، در رویارویی کشورهای ائتلاف آتلانتیک شمالی و روسیه، وضعیت به سمت نامطلوب ترین سناریو پیش می رود.
در آستانه اجلاس ناتو، فضا در حوزه اطلاعاتی ایالات متحده تا حد امکان متشنج شده است. هر کاری انجام می شود تا افکار عمومی محلی برای تصویب هرگونه تصمیم ضد روسیه که در ویلنیوس اتخاذ خواهد شد آماده شوند.
ماریا زاخارووا، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2023
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از سیاست استعماری غرب در قبال اوکراین سخن گفت
آنتونوف در اظهار نظری گفت: "وضعیت به سمت نامطلوب ترین نتیجه در رویارویی بین فدراسیون روسیه و کشورهای ائتلاف آتلانتیک شمالی جریان دارد".
وی در ادامه افزود: "پیروزی بر روسیه برای جامعه غربی به رهبری آمریکا مانند اکسیر جوانی است. اگر ایالات متحده در این مبارزه، در این جنگ پیروز شود، به این معنی است که اکسیر جوانی کار کرده است. برداشت آنها اینطور است. اما روسیه مقاومت سرسختانه‌ای نشان خواهد داد، زیرا موضوع تأمین امنیت خیلی چیزها در میان است.
جامعه غربی، در حال آماده سازی افکار عمومی خود برای این نبرد نسبتاً جدی و داغ است. سرنوشت خیلی چیزها به تصمیمات سال 2023 بستگی خواهد داشت، زیرا ذخایر غرب به طور کلی تضعیف شده است، منظورم ذخایر انسانی است، زیرا غرب با استفاده از ذخایر انسانی اوکراین در حال جنگ است.
خود غرب نمی خواهد وارد جنگ شود و این موضوع در نشست ناتو مطرح خواهد شد. آنها جامعه خود را برای این واقعیت آماده می کنند که واقعاً می توانند از هر سیستم تسلیحاتی در اوکراین استفاده کنند. زیرا اوکراین در حال شکست است، و این به معنای شکست غرب جمعی به رهبری آمریکاست".
 تصرف پایتخت آلمان نازی توسط نیروهای شوروی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2023
گزارش و تحلیل
اگر روسیه نبود انگلیس و فرانسه و آمریکا و... نبودند
گفتنی است، پیش از این، ولادیمیر زلنسکی گفته بود که کی‌یف امیدوار است در نشست ژوئیه ناتو در ویلنیوس، دعوتنامه شفافی برای عضویت در ائتلاف دریافت کند. وی همچنین خاطرنشان کرد که ارتش اوکراین از اینکه این کشور هنوز پاسخ مثبت واضحی در مورد پیوستن به اتحادیه اروپا و ناتو دریافت نکرده است، ناامید است. میرچا جوآنا، معاون دبیرکل ناتو گفته بود که در حال حاضر هیچ اتفاق نظری در داخل این ائتلاف درباره موضوع پیوستن به اوکراین وجود ندارد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه گفت کرملین با درخواست زلنسکی برای پیوستن اوکراین به ناتو و همچنین واکنش‌های متفاوت به آن آشنا شده است. به گفته وی، مسکو از نزدیک اوضاع را زیر نظر دارد و خاطرنشان نمود که جهت گیری کی‌یف به سمت ناتو همانا یکی از دلایل آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала