- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

هشدار به زلنسکی در خصوص از دست دادن یک شهر مهم دیگر بعد از نشست ویلنیوس

© AP Photo / Matthias SchraderПрезидент Украины Владимир Зеленский готовится подписать "Золотую книгу" во дворце Бельвю в Берлине, Германия
Президент Украины Владимир Зеленский готовится подписать Золотую книгу во дворце Бельвю в Берлине, Германия - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2023
اشتراک
مشاور سابق رئیس پنتاگون: اوکراین اودسا را در صورت اقدامات تحریک آمیز بعد از نشست ناتو در ویلنیوس از دست خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ داگلاس مک گرگور مشاور سابق رئیس پنتاگون در مصاحبه با شبکه یوتیوبی Judging Freedom اعلام کرد که اگر ناتو دست به اقدامات تحریک آمیز در حین نشست سران در ویلنیوس بزند، اوکراین می تواند با از دست دادن بیشتر قلمرو خود روبرو شود.

وی معتقد است: "تصمیم ناتو در نشست آتی می تواند پوتین را مجبور به دست زدن به تهاجم فعالانه در اوکراین تا مرز اودسا نماید. وی می تواند این کار را بکند، روسیه توسط تمامی منابع لازم برای این کار تامین شده است".

به گفته این نظامی، تنها دلیلی که مسکو تا کنون این شهر را تحت کنترل خود در نیاورده است، این می باشد که رهبر روسیه بر خلاف غرب بدنبال تشدید زیاد درگیری نبوده و تنها از قلمرو روسیه دفاع می نماید.
در آمریکا فاش کردند که چگونه روسیه با یک تصمیم، نقشه های ناتو برای اوکراین را نابود خواهد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2023
در آمریکا فاش کردند که چگونه روسیه با یک تصمیم، نقشه های ناتو برای اوکراین را نابود خواهد کرد
مک گرگور معتقد است که این در حالیست که پیمان ناتو خود می تواند تشدید بحران را در نتیجه نشست ویلنیوس تحریک نماید.وی خاطر نشان کرد که لهستان و لیتوانی به دفعات ابتکار ورود نظامیان ناتو به اوکراین را مطرح نموده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала