در آمریکا فاش کردند که چگونه روسیه با یک تصمیم، نقشه های ناتو برای اوکراین را نابود خواهد کرد

© AP Photo / Vadim Belikovدر آمریکا فاش کردند که چگونه روسیه با یک تصمیم، نقشه های ناتو برای اوکراین را نابود خواهد کرد
در آمریکا فاش کردند که چگونه روسیه با یک تصمیم، نقشه های ناتو برای اوکراین را نابود خواهد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2023
اشتراک
ژنرال بازنشسته چارلی مور، معاون سابق فرماندهی سایبری آمریکا اعلام کرد اگر کشورهای غربی هواپیماهای F-16 را به کی یف بفرستند، پرسنل خدماتی خارجی جنگنده های آمریکایی به اهداف قانونی برای ارتش روسیه خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، چارلی مور به مجله نیوزویک گفت:" بر خلاف هواپیماهای شوروی، F-16 ها به پایگاه های پروازی متمرکز نیاز دارند که آنها را به اهداف مطلوبی برای حملات روسیه تبدیل می کند. در این پایگاه ها، اوکراین به متخصصان غربی یا ناتو برای انجام تعمیرات نیاز خواهد داشت. طبق قوانین درگیری های مسلحانه، آنها هدف بسیار بسیار جالبی برای روسیه یک پایگاه هوایی می شوند".
خاطرنشان می شود که مشخص نیست چه مدت طول می‌کشد تا اوکراینی‌ها نه تنها پرواز هواپیماها، بلکه استفاده مؤثر از آنها را نیز بیاموزند.
ضمناً مارشال هوایی گرگ بگول، فرمانده ارشد سابق نیروی هوایی بریتانیا قبلاً در مصاحبه با این نشریه ابراز تردید کرده بود که نظامیانی از ایالات متحده یا کشورهای ناتو به اوکراین اعزام شوند.
پیش از این، دریاسالار راب بائر، رئیس کمیته نظامی ناتو گفته بود که اوکراین جنگنده های F-16 را تا پایان ضد حمله فعلی دریافت نخواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала