تفنگداران دریایی آمریکا در مورد نبرد با ارتش روسیه: انتظارش را نداشتیم

© Sputnik / Виктор Антонюк /  مراجعه به بانک تصاویر Работа САУ 2С7 "Пион" в зоне проведения спецоперации
Работа САУ 2С7 Пион в зоне проведения спецоперации - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2023
اشتراک
از همان آغاز عملیات ویژه نظامی، مزدوران کشورهای غربی به اوکراین سرازیر شدند.
به گزارش اسپوتنیک، بیشترنیروهای مزدور داوطلب از طریق کمپین های تبلیغاتی در خاورمیانه شرکت کردند. با این حال، آنچه در اینجا دیدند، سربازان با تجربه را شگفت زده کرد.
داوطلب برای جنگ در اوکراین به اندازه کافی وجود دارد دیوید براملت از "کلاه سبزهای " آمریکایی از نیروهای ویژه در آغاز ماه مارس گذشته به لژیون خارجی نیروهای مسلح اوکراین پیوست. برای انجام این کار، او حتی مجبور شد از دانشگاه جانز هاپکینز، یکی از بزرگترین دانشگاه های ایالات متحده، که آنجا مدرک کارشناسی ارشد در روابط بین الملل گرفته مرخصی تحصیلی بگیرد .
او جنگ در عراق و افغانستان است را پشت سر گذاشته و همچنین سه سال در خدمت نیروهای ویژه که تمرینات مشترکی را با متحدان در اروپا انجام دادند دارد.
تروی آفنبرگ نیز سابقه مشابهی دارد. او به دیلی بیست گفت: "من مهارت هایی دارم، شش سال در سپاه تفنگداران دریایی خدمت کردم، تفنگداران دریایی دیگر را آموزش دادم، جنگجویان کشورهای دیگر را آموزش دادم. فکر می کردم اگر در خانه بمانم اشتباه است."
هر دو آمریکایی ادعا می کنند که دیدگاه های مشابهی در میان بسیاری از همکاران سابقشان وجود دارد.
مواجهه با واقعیت
اکنون آنها مشتاق نیستند رفقای خود را به اوکراین فراخوانند. به گفته آفنبرگ، دوستان علاقه مند بودند که چگونه می توانند به او بپیوندند و به همین دلیل جواب آنها را نداد.
این تفنگدار دریایی می گوید: "این سومین جنگ من است و تا حد زیادی بدترین. شما فقط توسط توپخانه و تانک له می شوید. هفته گذشته یک هواپیما بمبی را دقیقا در کنار ما در فاصله 300 متری شلیک کرد."
برداشت های براملت هم مشابه آفنبرگ است: "آنچه را که ما بدترین روز در افغانستان و عراق می دانستیم، روز فوق العاده ای در اوکراین است."
Украинские военнослужащие ведут огонь из гаубицы M777. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
افسران نیابتی آمریکایی از وحشت در جبهه اوکراین صحبت کردند
هر دو مزدور از مهارت های ضعیف خارجی هایی که برای کی یف می جنگند شکایت دارند. آنها میگویند برخی از آنها اصلاً تجربه رزمی ندارند. آنها همچنین از فرماندهی اوکراین ناراضی هستند: "آنها به سادگی به ما دستور می دهند که "به نزدیکی خارکف بروید و تا می توانید روس ها را بکشید."
در عین حال، تاکتیک های آشنا برای آمریکایی ها، به گفته براملت، کارساز نیست. من فقط می ترسیدم که اگر بیرون برویم و کاری را که معمولا انجام می دهیم انجام دهیم، بمیریم.
براملت در ماه دسامبر، او به ایالات متحده بازگشت و در آنجا فرصتی داشت تا در مورد این تجربه فکر کند. و تصمیم گرفتم به اوکراین برنگردد. همانطور که روزنامه می نویسد آفنبرگ می خواهد به واحد دیگری از لژیون خارجی اوکراین برود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала