- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

افسران نیابتی آمریکایی از وحشت در جبهه اوکراین صحبت کردند

© AP Photo / Evgeniy MaloletkaУкраинские военнослужащие ведут огонь из гаубицы M777. Архивное фото
Украинские военнослужащие ведут огонь из гаубицы M777. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2023
اشتراک
مزدوران آمریکایی به رسانه غربی می گویند که جنگ در اوکراین بدتر از افغانستان و عراق است.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه غربی می نویسد، مزدوران آمریکایی که در کنار نیروهای مسلح اوکراین می جنگیدند از وضعیت دشوار جبهه و نبردهای شدید شوکه شدند. بنابراین، این مزدور آمریکایی اعتراف کرد که در مقایسه با جنگ های عراق و افغانستان که او نیز در آن شرکت داشت، درگیری اوکراین بسیار بدتر است.
او گفت: "بدترین روز در افغانستان و عراق، یک روز آرام در اوکراین است. علاوه بر این، مزدور از سطح آموزش سربازان اوکراینی شکایت کرد. او گفت: "در اینجا تعداد زیادی داوطلب واقعا احمق وجود دارد که کاری در میدان جنگ نمی کنند. تفنگداران دریایی اوفن بکر آنچه را که در جبهه اتفاق می‌افتد، "گذاشته‌های وحشتناک" نامید و توضیح داد که نیروهای روسی با توپ و تانک دشمن را درهم می‌کوبند. به گفته وی، او حتی دوستان خود را از پیوستن به مزدورانی که در کنار نیروهای مسلح اوکراین می جنگند منصرف کرد.
نیروهای مسلح روسیه انبار مهمات ارتش اوکراین را در اطراف منطقه آودیوکا منهدم کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیروهای مسلح روسیه انبار مهمات ارتش اوکراین را در اطراف منطقه آودیوکا منهدم کردند + فیلم
در 4 ژوئن، ضد حمله، که مدتها توسط رژیم کی یف وعده داده شده بود، در مسیرهای دونتسک جنوبی، زاپوروژیه و آرتیوموفسک آغاز شد. فرماندهی اوکراین تیپ های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به نبرداعزام کرد. با این حال آنها متحمل خسارات سنگینی می شوند و در این مدت در هیچ موفقیتی بدست نیاورده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала