یک رسانه از مشکلات نیروهای دفاع ضد هوایی آمریکا مطلع شد

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر Американские ракеты Patriot размещены в Польше
Американские ракеты Patriot размещены в Польше - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.07.2023
اشتراک
یک شبکه تلویزیونی آمریکا اعلام کرد که نیروهای دفاع ضد هوایی ایالات متحده بیش از حد تحت فشار هستند، نفرات آنها کامل نیست و به روانپزشک نیاز دارند.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی CNN اعلام کرد که نیروهای آمریکایی دفاع ضد هوایی بدلیل تلاش برای حضور در جهان بیش از حد تحت فشار بوده، کادر آنها ناقص بوده و به کمک روانپزشک نیاز دارند.

این شبکه اظهارات یک مقام عالیرتبه ارتش آمریکا را به شرط اشاره نشدن به نام وی، اینگونه نقل می کند: "ما بیش از حد تحت فشار کاری قرار داریم و نفراتمان کامل نیست".

بنا بر اطلاعات این شبکه، در بین تمامی بخش های ارتش آمریکا که توسط پنتاگون برای "مهار دشمن از جمله کرده شمالی، چین، ایران و روسیه" بکار گرفته شده اند، نیروهای دفاع ضد هوایی یکی از تحت فشار ترین بخش ها می باشند.
دن کاربلر ژنرال آمریکایی در تشریح شرایط جاری در حوزه دفاع ضد هوایی به این شبکه اعلام کرد که تعداد عملیات ها از میزان ظرفیت آنها بیشتر می باشند.
علاوه بر آن در بین نیروهای دفاع ضد هوایی و از جمله افراد درگیر در فعالیت ها در سراسر دنیا، درخواست کمک از کارشناسان بخش امنیت روانی برای حل مشکلات ایجاد شده برای نظامیان در زمینه "اثرات جانبی مشکل آفرین" بدلیل خدمت آنها، افزایش یافته است.
اروپا در بین مناطق اصلی حضور نیروهای دفاع ضد هوایی آمریکا، اروپا که در آنها نظامیان در آموزش نظامیان اوکراینی مشارکت دارند، منطقه اقیانوس آرام که در آن ایالات متحده حضور خود را "برای آماده شدن جهت درگیری احتمالی آتی با چین" و نیز مهار کره شمالی افزایش داده اند و خاور میانه، علیرغم کاهش میزان مشارکت پنتاگون بدلیل افزایش ظرفیت نیروهای دفاع ضد هوایی متحدان ایالات متحده، می باشند.
گنجانده شدن چند شرکت چینی در لیست سیاه پنتاگون+ جزئیات  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پنتاگون: حجم کمک نظامی آمریکا به اوکراین از 41.2 میلیارد دلار بالاتر رفت
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала