گزارش و تحلیل

هدف اوکراین از اولتیماتوم به ناتو چیست؟

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2023
اشتراک
اوکراین کشورهای ناتو را تهدید کرد که اگر روند پذیرش اوکراین در این ائتلاف آغاز نشود، ولادیمیر زلنسکی به نشست ویلنیوس نخواهد آمد.
به گزارش اسپوتنیک، ایگور ژوکوا، معاون دفتر ولادیمیر زلنسکی، به رویترز گفت که اوکراین می‌خواهد در نشست سران ناتو در ویلنیوس دعوتنامه‌ای برای الحاق به ائتلاف دریافت کند. به گفته وی، در غیر این صورت زلنسکی در مراسمی که قرار است 11 تا 12 جولای برگزار شود، شرکت نخواهد کرد. ما از شما می خواهیم که این روند را آغاز کنید.
یوری کوت، کارشناس علوم سیاسی، رئیس دانشکده ارتباطات رسانه ای در انستیتوی فرهنگ دولتی مسکو، پیرامون اولتیماتوم رژیم کی یف به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: این بیانیه بخشی از یک طرح" بی" است، نمایشی که توسط دفتر زلنسکی به دستور متصدیان آن اجرا شده است.
یوری کوت گفت: به نظر من زلنسکی به نوعی خاص عبارت "عضویت اوکراین در ناتو" را درک کرده است. وقتی گفته می شود او از رفتن به نشست ناتو امتناع می ورزد و نقش یک فرد "آزار دیده"، "رها شده" را بازی می کند، همه ما به خوبی درک می کنیم که این یک بازی است. زلنسکی متعلق به خودش نیست و اجازه بیان چنین اظهاراتی را ندارد. این بدان معناست که در این نشست ناتو هیچ پیشرفتی در راستای حمایت از اوکراین پیش بینی نمی شود و به او گفته شد: بنابراین، ما طرح "بی" را آغاز می کنیم. به احتمال زیاد در لندن یا واشنگتن به وی گفته اند. و حالا او قصد دارد نمایشی را اجرا کند. می دانید، او یک ظالم کوچک، پینوشه کوچک، ناپلئون کوچک - همه در یک بطری است.
این کارشناس علوم سیاسی مطمئن است دیر یا زود ولادیمیر زلنسکی باید پاسخگوی جنایات خود باشد.
یوری کوت افزود: بیشتر و بیشتر، اوکراین ذات خود را نشان می دهد: این رژیم کی یف بود که انفجار نیروگاه برق آبی کاخوفکا را سازماندهی کرد. به همین دلیل در اوکراین اکنون اعلام می کنند: بالاخره اب در سد سابق خشک شده و امکان حمله وجود دارد. باید یک احمق کامل باشی که دو و دو را کنار هم نگذاری. از این رو طناب دور گردن این جنایتکار و همدستانش بیش از پیش تنگ می شود. بازی امروز زلنسکی تنها یک هدف دارد - طولانی کردن مدت زمان ماندن خود در قدرت و بر این اساس، طولانی کردن خونریزی. من مطمئن هستم که وقتی مردم اوکراین که این همه سال فریب خورده اند، حقیقت واقعی را در مورد آنچه اتفاق می افتد ببینند، همانطور که در مورد آلمانی ها بعد از می 1945 اتفاق افتاد، خودشان این زلنسکی و کل دار و دسته اش را تکه تکه خواهند کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала