گزارش و تحلیل

مفتی اعظم پیشین سوریه در واکنش به آتش زدن قرآن در سوئد آنها را بدتر از جنایتکاران داعشی خواند

© sputnikمفتی اعظم سوریه احمد بدرالدین حسون
مفتی اعظم سوریه احمد بدرالدین حسون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2023
اشتراک
مفتی پیشین سوریه: جهان عرب-اسلام چنین جنایاتی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، مفتی اعظم پیشین سوریه احمد بدرالدین حسون درباره راهپیمایی قرآن سوزی در استکهلم به اسپوتنیک گفت:"قرآن مجموعه‌ای از تمام نوشته‌های مقدس است، بنابراین سوزاندن نسخه‌ای ازقرآن جنایت علیه تمام کتب دینی از جمله تورات و انجیل است.
سوئد می داند که ما به عنوان یک امت متحد شکسته نخواهیم شد، زیرا قرآن در قلب ما است نه در خطوط. کتاب مقدس نه به صورت متنی که بر روی کاغذ چاپ شده باشد بر پیامبر نازل شده است. در دل او محصور شد و از نسلی به نسل دیگر تا به امروز منتقل شد.
سوئد و به طور کلی کشورهای اروپایی با هدف تحقیر مردم و توهین به احساسات آنها چنین قوانینی را صادر می کنند. ما مسلمانان موافق تصویب چنین قوانینی هستیم که نقض آشکار عقاید، ملیت و هویت مردم را ممنوع کند. به ویژه، این دومین باری است که سوئد اجازه اقدام سوزاندن قرآن را می دهد، که به سادگی غیرقابل قبول است. من شخصاً دولت سوئد و مردم سوئد را خطاب می‌کنم: ما به شما احترام می‌گذاریم و ابراز امیدواری می‌کنیم که دژی از دموکراسی، مدافعان آزادی و اخلاق باشید.
با این حال، با توجه به آنچه در استکهلم اتفاق افتاد، می توان به جرات گفت که آنها اکنون افراط گرایان واقعی هستند، آنها حتی بدتر از شبه نظامیان داعش هستند.
استکهلم، پایتخت سوئد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2023
پلیس سوئد مجوز قرآن سوزی در مسجد استکهلم در عید قربان را صادر کرد + فیلم
این جنایات از سوی جهان عرب-اسلام بی پاسخ نخواهد ماند. سوئد کتب مقدس الهی را می سوزاند در حالی که ما پیام دوستی و عشق را منتشر می کنیم و به تساهل مذهبی دعوت می کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала