نظامیان اوکراینی با کمبود مهمات مواجه نیستند

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие десантных войск Белоруссии дежурят на контрольно-пропускном пункте в Гомельской области
Военнослужащие десантных войск Белоруссии дежурят на контрольно-пропускном пункте в Гомельской области  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2023
اشتراک
آندری ماروچکو خبر داد که نیروهای مسلح اوکراین دارای مهمات و منابع برای ادامه حمله فعال در هفته های آینده هستند.
به گزارش اسپوتنیک، آندری ماروچکو، سرهنگ دوم پلیس مردمی جمهوری خلق لوهانسک، در رادیو روسیه گفت که نیروهای مسلح اوکراین پس از یک ماه "ضدحمله" هنوز مهمات و منابع کافی دارند. به عقیده وی، درگیری های فعال در خط مقدم در دو هفته آینده امکان پذیر است.
وی افزود: نیروهای اصلی نیروهای مسلح اوکراینی هنوز درگیر نیستند، علیرغم این واقعیت که [نیروها] از ذخایری استفاده می کنند که قرار بود پس از عبور از واحدهای تهاجمی به عنوان "پاکسازی" شهرک ها از آن ها استفاده شود. ما می بینیم که نظامیان اوکراینی با کمبود مهمات مواجه نیستند. در دو هفته آینده انتظار دارم اتفاقات بسیار داغی در کل خط مقدم رخ دهد و رزمندگان ما سخت کار خواهند کرد.
وی ادامه داد: تقریباً یک ماه است که اوکراین نتایج قابل توجهی در خط مقدم نداشته است و به " کاوش و بررسی" در مکان های خط مقدم، از خارکف تا خرسون، به امید اجرای یک ضد حمله، ادامه می دهد. در عین حال، شرایط آب و هوایی به نفع دشمن نیست - باران شدیدی در منطقه می بارد.
همانطور که وزارت دفاع فدراسیون روسیه گزارش داد، نیروهای مسلح اوکراین از 4 ژوئن حملات تهاجمی ناموفقی را انجام داده اند. در 22 ژوئن، نیکولای پاتروشف، دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت که تلفات پرسنل نیروهای مسلح اوکراین از آغاز ضد حمله اوکراین علیه روسیه از 13 هزار فراتر رفته است. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که نیروهای اوکراینی در هیچ جهتی موفق نیستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала