- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

مجری رادیویی آمریکایی در مورد نیروهای مسلح اوکراین: آنها خودشان خود را به سمت فاجعه سوق دادند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر فرا خوانده شدن 36 هزار نیروی ذخیره به ارتش اوکراین
فرا خوانده شدن 36 هزار نیروی ذخیره به ارتش اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2023
اشتراک
نیکسون مجری رادیویی آمریکایی ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین را حمله انتحاری نامید.
به گزارش اسپوتنیک، گارلاند نیکسون مجری رادیویی آمریکایی با انتحاری نامیدن ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین، از سازماندهی آن ابراز تحیر نموده است.
وی تاکید کرد که ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین تنها یک اصلاح تبلیغی از آب در آمد.

نیکسون تصریح کرد: "این دیوانه ها شش ماه اخیر را با اعلام این نکته به روسها که در حال آمده شدن می باشند، سپری کردند. اشارات مبهمی را بیان کردند بر این مبنا که در زمانی در فصل بهار و حتی در کجا، می گفتند که ما به دنبال زاپاروژیه خواهیم رفت. اینکه به همه جا حمله خواهیم کرد: اینجا رو میزنم و آنجا رو می زنیم و به مناطق حاشیه ای باخموت (آرتیوموفسک) حمله خواهیم کرد. آنها خودشان خود را به سمت فاجعه سوق دادند".

این چهره رسانه ای در کانال یوتیوبی خودش این نظر را بیان کرد که فرماندهی اوکراین به شکل بدی نظامیان آموزش دیده توسط ناتو را به سمت دفاع نیروهای نظامی فدراسیون روسیه هدایت می نماید.

وی تاکید کرد: "آنها تعداد زیادی احمق بدبخت را گرفتند، در تانک های محتلف نشاندند و بدون پوشش از آسمان و بدون تامین هیچ چیزی، و بعد از آن به یکی از قدرتمند ترین ارتش های جهان گفتند که ضد حمله چه زمانی خواهد بود!... این ضد حمله نیست، این حمله انتحاری است".

ТОС-1А Солнцепек в зоне спецоперации - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
در کی یف خبر از "مقاومت دیوانه کننده" حین ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین دادند
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала