- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

در کی یف خبر از "مقاومت دیوانه کننده" حین ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین دادند

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر ТОС-1А "Солнцепек" в зоне спецоперации
ТОС-1А Солнцепек в зоне спецоперации - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2023
اشتراک
معاون وزیر دفاع اوکراین: نیروهای مسلح اوکراین در جریان ضد حمله با مقاومت قوی روبرو شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، آنا مالیار معاون وزیر دفاع اوکراین اعلام کرد که نیروهای مسلح اوکراین در جریان ضد حمله با مشکلات و "مقاومت دیوانه کننده" روبرو شده اند.

وی در کانال تلگرامی خود نوشت: "قابل فهم است که مردم می خواهند که این مثل یک مونتاژ فیلم باشد، خیلی سریع، ساعت 13:00 فیلم شروع شد و بعد از یک ساعت و بیست دقیقه دیگر پایان آن است و معلوم است که چه رخ داده است".

به گفته وی، در زندگی چنین چیزی رخ نمی دهد. وی افزود که نیروهای مسلح اوکراین "به تدریج پیش خواهند رفت"، در عین حال مشکلاتی انتظار ارتش را خواهند کشید و همچنین "مقاومتی دیوانه کننده".
پیشتر مالیار خواسته بود که نتایج ضد حمله اوکراین را "صرفا با مناطق مسکونی(باز پس گیری شده)" اندازه گیری نکنند. در عین حال وی توضیحی نداد که "معیار های مشخص موثر بودن" ضد حمله چه می باشند.
ضد حمله اوکراین در سه محور جنوب دونتسک، آرتیوموفسک و زاپاروژیه از تاریخ 4 ژوئن آغاز شده است، این در حالیست که نیروهای مسلح اوکراین ضربه اصلی خود را بر محور زاپاروژیه خط مقدم متمرکز نموده اند. کی یف کارشناسان خود که توسط ناتو آموزش دیده بودند و تجهیزات نظامی که از غرب دریافت کرده بود، را وارد میدان نبرد نموده است. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه در دیدار روز 13 ژوئن خود با خبرنگاران نظامی اعلام کرد که نظامیان اوکراینی در جریان ضد حمله خود تلفات سنگینی را متحمل می شوند و هیچ موفقیتی را در هیچ محوری بدست نیاورده اند.
پنتاگون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
در پنتاگون از ابتدا این فهم وجود داشت که ضد حمله اوکراین سنگین خواهد بود
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала