سرنگونی دو پهپاد در نزدیکی انبارهای نظامی در حومه مسکو + تصویر

© Sputnik / Vitaliy Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر پهپاد
پهپاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2023
اشتراک
فرماندار منطقه حومه مسکو اعلام کرد، دو پهپاد صبح روز چهارشنبه در نزدیکی انبارهای نظامی در این منطقه سقوط کردند، هیچ خسارت یا آسیبی به کسی وارد نشد.
به گزارش اسپوتنیک، آندره وارابیوف در کانال تلگرامی خود نوشت:" امروز دو فروند هواپیمای بدون سرنشین در ساعت‌های 5:30 و 5:50 بامداد در تلاش برای نزدیک شدن به انبارهای یکی از یگان‌های نظامی بر اثر اقدامات نظامی به موقع سرنگون شدند".
لاشه هواپیماهای بدون سرنشین پیدا شد، این حملات خسارت یا تلفات جانی دربر نداشت. وارابیوف افزود که این منطقه محاصره شده و نیروهای ویژه در حال فعالیت در محل هستند. وی از ساکنان این منطقه خواست آرامش خود را حفظ کنند.
روز سه شنبه 30 می، اوکراین با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین یک حمله تروریستی به مسکو انجام داد. به گفته وزارت دفاع روسیه، کی یف از هشت پهپاد در این حملات خود استفاده کرد، که 5 فروند آن توسط سیستم پدافند هوایی منهدم و 3 فروند دیگر نیز با کمک جنگ الکترونیک ساقط شدند.
دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه، در مورد حمله هواپیماهای بدون سرنشین گفت که این پاسخ رژیم کی یف به حملات مؤثر روسیه در روز یکشنبه به یکی از مراکز تصمیم‌گیری این کشور بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала