- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ویژگی های تانک فرانسوی که به اسارت ارتش روسیه درآمده است + ویدئو

CC BY-SA 4.0 / Officier communication du 4e RCh / AMX-10 RC en exercice au centre entraînement au combat (CENTAC) de Mailly le camp en septembre 2020 (cropped photo)Французский "колёсный танк" AMX-10RC
Французский колёсный танк AMX-10RC - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.06.2023
اشتراک
کارشناس نظامی روس: تانک AMX-10RC ممکن است برای مطالعه سیستم های ارتباطی جالب باشد.
به گزارش اسپوتنیک، کارشناس نظامی الکسی لئونکوف گفت: تانک فرانسوی AMX-10RC که توسط ارتش روسیه تسخیر شده بود در جنگ ها عملکرد خوبی داشت. ممکن است از نظر مطالعه سیستم کنترل آتش، هدف گیری و ارتباطات مورد توجه باشد.
وی توضیح داد: این یک تانک سبک با مجموعه زرهی ، زره آلومینیومی و یک برجک سرنشین دار است. AMX-10RC برای پشتیبانی آتش، پیشروی و انهدام خودروهای زرهی سبک مورد استفاده قرار گرفت.
این کارشناس خاطرنشان کرد: در چارچوب درگیری اوکراین، تانک فرانسوی تا این حد کارآمد نیست. به راحتی با کمک سلاح های ضد تانک نابود می شود، نقاط آسیب پذیر زیادی دارد. حتی برخی از مزایای اصلی آن - سرعت و قدرت مانور - در صورت رویارویی با یک ارتش جدی بی معنی است.
لئونکوف گفت: AMX-10RC در مرحله اول ضد حمله شرکت کرد و عملکرد خوبی نداشت: تعدادی از آنها از بین رفتند، تعدادی هم به تصرف درآمدند. تنها چیزی که در آنجا ممکن است برای ما جالب باشد، سیستم های کنترل آتش، هدف گیری و ارتباطات است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала