رئیس اطلاعات خارجی روسیه: هدف مقامات کی یف از روس هراسی تنها منافع شخصی است

© Sputnik / Vladimir Fedorenkoرییس مجلس دوما در باره مسابقه قریب الوقوع انتخاباتی: ممکن است که شاهد دسیسه ها باشیم
رییس مجلس دوما در باره مسابقه قریب الوقوع انتخاباتی: ممکن است که شاهد دسیسه ها باشیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.06.2023
اشتراک
رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه گفت، رهبران فعلی اوکراین مدت‌هاست که روس‌هراسی را به یک ابزار تبدیل کرده‌ و این واقعیت را پنهان نمی‌کنند که هدف آنها پیروزی بر روسیه نیست، بلکه به دنبال "منافع شخصی" خود هستند.
به گزارش اسپوتنیک، "سرگئی ناریشکین" روز دوشنبه در مصاحبه با روزنامه "راسیسکایا گازتا" گفت:" حکام فعلی اوکراین، متأسفانه برای مردم اوکراین، افرادی عمیقا بدبین و غیر اصولی هستند. آنها مدتهاست که روس هراسی را به یک ابزار تبدیل کرده و این واقعیت را که هدف آنها پیروزی بر روسیه نیست، بلکه به دنبال اهداف شخصی خود هستند را کتمان نمی کنند".
ناریشکین تصریح کرد: "رئیس‌جمهور اوکراین، تنها بر اساس داده‌های رسمی، دارای املاک و مستغلات در ایتالیا، بریتانیا، ایالات متحده و قبرس است. بنابراین "فرودگاه زاپاس" همیشه برای زلنسکی آماده است".
وی همچنین در بخش دیگیری از صحبت های خود با اشاره به کمک های غرب به اوکراین خاطرنشان کرد:" بخش قابل توجهی از تخصیص و کمک های مالی چند میلیون دلاری خارجی به افرادی در اوکراین که واقعاً به کمک و حمایت نیاز دارند نمی رسد، آنها به حساب های بانکی در خارج از کشور ختم می شود. مقامات اوکرایبا کنترل این کمک ها اغلب این پول را به عنوان دارایی شخصی در نظر می گیرند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала