- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

خنثی سازی عملیات تروریستی اوکراین علیه مقامات زاپروژیا

© Sputnik / Дмитрий МакеевБойцы спецназа ФСБ.
Бойцы спецназа ФСБ. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.06.2023
اشتراک
سرویس امنیت فدرال روسیه تلاش برای حملات تروریستی علیه مقامات زاپروژیا توسط اوکراین را خنثی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس امنیت فدرال روسیه تلاش اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین برای سازماندهی حملات تروریستی علیه مقامات زاپروژیا را خنثی کرد.
در بیانیه مرکز روابط عمومی سرویس امنیت فدرال روسیه آمده است: در جریان بازی عملیاتی، سرویس امنیت فدرال روسیه از تلاش اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین برای انجام یک سری اقدامات خرابکارانه و تروریستی علیه سران نظامی-غیرنظامی منطقه زاپروژیا و افسران مجری قانون فدراسیون روسیه جلوگیری کرد.
سرویس امنیت فدرال روسیه با شناسایی یک افسر اطلاعاتی اوکراینی و نظارت بر فعالیت‌های همدستان وی که از میان ساکنان منطقه زاپروژیا استخدام شده بودند، اطلاعات جامعی در مورد عملیات انجام شده توسط اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین دریافت کرد.
مزدوران بیش از 40 کشور در کنار کی یف در استان زاپروژیا می جنگند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
مزدوران بیش از 40 کشور در کنار کی یف در استان زاپروژیا می جنگند
کارکنان سرویس امنیتی روسیه با شناسایی و بازداشت عامل مستقیم و همدست وی، وسایل ارتکاب جرایم را توقیف کردند و همچنین راه‌های ارتباط مخفیانه و روش‌های تامین مالی آنها را مشخص کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала