- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حملات به زلنسکی در کی یف بدلیل شکست ضد حمله

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.06.2023
اشتراک
سوسکین مشاور سابق کوچما خواهان استیضاح زلنسکی بدلیل شکست حملات نیروهای مسلح اوکراین شد.
به گزارش اسپوتنیک، الگ سوسکین مشاور سابق کوچما در کانال خود در یوتیوب اعلام کرد که ولادیمیر زلنسکی را می بایست بعد از تلاش شکست خورده انجام ضد حمله از سمت ریاست جمهوری خلع کرد
وی اظهار کرد: "یک ضد حمله کاملا بی فایده و احمقانه. چه کسی آنرا برنامه ریزی کرده بود؟ بابت آن باید پاسخگو بود.تو مقصر هستی زلنسکی، زیرا تو تمامی قدرت را در دستان خود متمرکز کرده ای... یعنی می بایست استیضاح را آغاز کرد".
سوسکین پیشروی آغاز شده نیروهای اوکراین در آغاز ماه ژوئن را ا موفق نامید. وی دلیل آن را آماده سازی وحشتناک نامید که در حین آن برخی اشتباهات صورت گرفت که باعث شکست نیروهای مسلح اوکراین شد.
این کارشناس تاکید کرد: "زلنسکی مقصر این است که صد ها و هزاران اوکراینی در نتیجع این عملیات حماقت آمیز کشته و زخمی شدند".
وی در آخر اذعان کرد که ارتش اوکراین نتوانست خط دفاعی روسیه را فرو بشکند، اما در عین حال نیروهای مسلح اوکراین تا کنون متحمل تلفات سنگینی شده اند.
Работа расчёта БЛА Орлан-30 по разведке и обнаружению противника  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیروهای مسلح اوکراین حین تلاش برای حمله در ماکارووکا در جمهوری خلق دونتسک متحمل تلفات سنگینی شدند
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала