- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ارزیابی مثبت کرملین نسبت به ابتکار پرداخت پاداش به نظامیان بابت تانک های منهدم شده Leopard

© Sputnik / Michael Klimentyevپسکوف : روسیه ارتباطات شراکتی با ایران دارد و به پیشرفت آن امیدوار است
پسکوف : روسیه ارتباطات شراکتی با ایران دارد و به پیشرفت آن امیدوار است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.06.2023
اشتراک
پسکوف دبیر رسانه ای کرملین اعلام کرد که جامعه از جنگ جویان و قهرمانان ما حمایت می کند.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین به ابتکار برخی تجار و اصحاب صنعت سینما و تلویزیون در خصوص تقدیر از نظامیان روسی بابت انهدام تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین، عکس العمل نشان داد.
بسیاری از کارگذاران، بازیگران و فعالان اجتماعی روسیه در همایش اقتصادی سن پترزبورگ این مطلب را اعلام کرده بودند. میتری پسکوف در این خصوص اظهار کرد: "این یک ابتکار موردی نیست، چنین ابتکارات مشابهی بسیار زیاد می باشند. پیشتر چنین پیشنهادی را برخی صاحبان سرمایه مطرح کرده بودند. جامعه از قهرمانان ما، مبارزان ما حمایت می کند و این نکته خوبی است".
اندکی قبل اعلام شده بود که گروهی از کارگذاران و صاحبان سرمایه در سیبری، بیش از 100 میلیون روبل را برای شرکت کنندگان در عملیات ویژه نظامی در بنیادی ویژه جمع آوری کرده اند که مختص پرداخت پاداش برای نابودی فرماندهان و تجهیزات سنگین ارتش اوکراین می باشد.
در همین حال ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز در روزهای اخیر از اینکه شرکت کنندگان در عملیات ویژه نظامی مبالغ اضافی را بابت انهدام تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین دریافت نمی کنند، تعجب کرده بود. وی تصریح کرد که این وضعیت را با مقامات وزارت دفاع به بحث خواهد گذاشت.
Начальник Главного управления разведки Министерства обороны Украины Кирилл Буданов  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
جراحت شدید رئیس اداره اطلاعات اوکراین بودانوف
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала