- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

شبکه CNN از تلفات زیاد نیروهای مسلح اوکراین در حملات خود خبر داد

© Sputnik / Valery Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Табличка "Осторожно - мины!" в поселке Зайцево Донецкой области. Архивное фото
Табличка Осторожно - мины! в поселке Зайцево Донецкой области. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2023
اشتراک
شبکه CNN: نظامیان اوکراینی با مقاومت قوی روبرو شده و تلفات سنگینی را متحمل شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی CNN به نقل از مقامات عالی رتبه اوکراین اعلام می کند که نظامیان اوکراینی تلفات سنگینی را در جریان حملات خود متحمل شده اند.
در خبر این شبکه گفته می شود: "نیروهای اوکراینی خساراتی را در زمینه تجهیزات سنگین و سرباز متحمل شده اند، ایشان با مقاومتی قویتر از آنکه انتظار می رفت، روبرو شده اند...در حین اولین تلاش آنها برای شکستن مواضع روسی در شرق کشور". تاکید می شود که یکی از مقامات میزان تلفات را "قابل توجه" نامیده است. بر مبنای داده های CNN، کی یف تا کنون حداقل چند دستگاه از وسایل نقلیه محافظت شده از مین و حملات ناگهانی که واشنگتن به آن انتقال داده بود، را از دست داده است.
این در حالیست که مقامات مسئول اعتقاد دارند که این خسارات بز ضد حمله تاثیری نخواهند گذاشت. بنا بر اطلاعات این شبکه تلویزیونی، مقامات آمریکایی و اروپایی انتظار داشتند که این ضد حمله نظامیان و تجهیزات نظامی اوکراین را با خطر جدی روبرو نماید. پیشتر فردی نزدیک به ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین به شبکه تلویزیونی ABC Newsاعلام کرده بود که ضد حمله در مرحله فعال وجود دارد.
شایان ذکر است که سرگئی شویگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که کی یف طی سه شبانه روز ضد حمله ای که مدتها قول آنرا داده بود را در بخش های مختلف خط مقدم و با اختصاص تعداد زیادی نیرو و تجهیزات صورت داده است. به گفته وی نیرونذی مسلح فدراسیون روسیه تلاش دشمن برای حمله را خنثی نموده و آنرا متوقف کرده است، نیروهای اوکراینی طی سه روز تا 3715 نفر را از دست داده اند.
Украинский военный со снарядом 155 мм в Харьковской области. Архивное фото  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تلفات گسترده نیروهای مسلح اوکراین در ضد حمله علیه روسیه
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала