- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ضربه نظامیان روسیه به گروه خرابکار - شناسایی اوکراینی در استان بلگوراد

© Sputnikعملیات ویژه روسیه در اوکراین
عملیات ویژه روسیه در اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: نظامیان روسی به گروه خرابکار - شناسایی اوکراینی در منطقه نووایا تاوولژانکا ضربه زدند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع فدراسیون روسیه اعلام کرد که نظامیان روسیه حملات توپخانه ای را به خرابکارن اوکراینی در نزدیکی نووایا تاوولژانکا در استان بلگوراد صورت داد.
آنطور که این وزارتخانه توضیح می دهد، زیرمجموعه های پوششی منطقه نظامی غربی و سرویس مرزی سرویس فدرال امنیت تلاش جنگجویان را برای عبور از رودخانه در حوالی این شهرک خنثی کردند.
در این نهاد تاکید شد: "حمله توپخانه ای به دشمن صورت گرفت. دشمن پراکنده شد و مجبور به عقب نشینی گردید".
پیشتر امروز یکشنبه ویچسلاو گلادکوف استاندار استان بلگوراد روسیه خبر داده بود که نظامیان روسی در حال درگیری با گروه شناسایی - خرابکاری اوکراینی در نزدیکی نووایا تاوولژانکا می باشند. وی همچنین موافقت کرده بود که با خرابکاران در شبکینو برای بحث در خصوص آزادسازی اسرا ملاقات نماید.
شایان ذکر است که هفته گذشته نیز گروه شناسایی - خرابکاری اوکراین از مرز عبور کرده و وارد قلمرو منطقه گرایوارونسکی استان بلگوراد روسیه شده بود. بعد از آن در این استان حالت عملیات ضد تروریستی برقرار شد. روز بعد وزارت دفاع روسیه خبر از نابودی بیش از 70 خرابکار اوکراینی داد.
Военнослужащие ВС РФ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2023
استاندار بلگوراد روسیه از درگیری با گروه های خرابکار اوکراینی در منطقه بلگوراد خبر داد
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала