- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

"دقت تا یک متر": در آمریکا توضیح دادند که روسیه چه چیزی برای زلنسکی آماده کرده است

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Военная техника в месте расположения ремонтно-восстановительного полка Вооруженных сил РФ
Военная техника в месте расположения ремонтно-восстановительного полка Вооруженных сил РФ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.06.2023
اشتراک
مامور سابق اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا: ماهواره های فوق دقیق روسیه به زودی برای نیروهای مسلح اوکراین کابوس ایجاد خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر مامور اطلاعاتی سابق نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا در پخش U.S. Tour of Duty اعلام کرد که ماهواره های فوق دقیقی که روسیه در فضا از آنها استفاده می کند، تحرکات و اقدامات نیروهای مسلح اوکراین را زیر نظر دارند.

این افسر آمریکایی تشریح کرد: "این ماهواره ها نظارت رادیویی دوربین هایی با دقت تا یک متر را در اختیار دارند. ابری بودن هوا و یا باران برای انها دردسر به حساب نمی آیند. در آنجا رادار ها با دقت بسیار بالا قرار دارند که همه چیز را می بینند. شما نمی توانید هیچ چیز را از این ماهواره ها پنهان کنید".

به عقیده وی چنین تجهیزات پیشرفته ای روند درگیری در اوکراین را تغییر خواهند داد. وی در انتها اینگونه جمع بندی کرد که نظامیان روسی به دقت تحولات در پایگاه های نظامی و انبارهای مهمات نیروهای مسلح اوکراین را زیر نظر خواهند داشت، پس از آن حملات موشکی با هدف فروپاشی نهایی رژیم کی یف را افزایش خواهند داد.
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.06.2023
در آمریکا آینده زلنسکی بعد از شکست نیروهای اوکراینی را پیش بینی کردند
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала