ایالات متحده تحریم ها بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را گسترش داد

© AP Photo / Jacquelyn Martinوزارت خزانه داری آمریکا
وزارت خزانه داری آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.06.2023
اشتراک
وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا با انتشار اطلاعیه ای خبر از گسترش تحریم ها بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا روز پنجشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد که واشنگتن تحریم هایی را بر علیه اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به اتهام تعقیب مخالفان و آماده سازی حملات تروریستی از جمله بر علیه شهروندان آمریکایی، اعمال نمود.
در اطلاعیه این وزارتخانه آمده است: "این تصمیم شامل سه شخص و شرکت مستقر در ایران و ترکیه می شود که با نیروهای "قدس" مرتبط می باشند و نیز دو مقام عالیرتبه بخش اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در سازماندهی عملیات های مرگبار بر علیه افراد غیر نظامی و از جمله خبرنگاران و فعالان دخیل بودند، می شود".
آنطور که این نهاد توضیح داد، تحریم ها شرکت هوایی ترکیه ای Rey Airlines و نیز برخی شهروندان ایران و ترکیه را هدف قرار داده است که در واشنگتن معتقدند که در تلاش ها برای سازماندهی قتل مقامات دولتی سابق آمریکایی، شهروندان ایالات متحده، اسرائیل، مخالفان ایرانی در خارج از مرزهای ایران و از جمله در خاورمیانه، اروپا، آسیا و آفریقا دخیل بوده اند.
امیرعبداللهیان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2023
امیرعبداللهیان: سپاه پاسداران به عنوان حافظ امنیت کشور خط قرمز ماست
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала