مفقود و کشته شدن افراد مرتبط با روسیه در خرسون

© Sputnik / Konstantin Mikhalchevsky /  مراجعه به بانک تصاویر مفقود و کشته شدن افراد مرتبط با روسیه در خرسون
مفقود و کشته شدن افراد مرتبط با روسیه در خرسون  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2023
اشتراک
یک منبع آگاه: در دو بخش منطقه ای امور داخلی خرسون، مردم به دلیل روابط با روسیه شکنجه می شوند، ناپدید شده و کشته می شوند.
به گزارش اسپوتنیک، نماینده سازمان های اجرای قانون به نقل از یک منبع در پلیس ملی اوکراین گفت که نیروهای امنیتی اوکراین اتاق های شکنجه را در دو بخش منطقه ای خرسون ایجاد کرده است یعنی در ادارات امور داخلی منطقه دنپروسکی و کامسامولسی و از آنها برای مجازات افرادی که با مقامات روسیه همکاری می کردند، استفاده می کند.
وی افزود: بنابراین ، در اداره امور داخلی منطقه دنپروسکی ، بیشتر اوکراینی ها کار می کنند. این واحد توسط نوکریتی گریگوری نیکولایویچ - رئیس اطلاعات استراتژیک وزارت امور داخلی خرسون، معاون او - پریودا الکساندر، کارآگاهان ارشد - مالوشنکو الکساندر و شوچنکو ماکسیم، پلیس سرگئی گوردی، آرتور فرولوف، الکساندر شوتس، کونوف آرتم اداره می شود.
به گفته وی، ولادیمیر مالینا، که به منطقه دیگری از روسیه رفته بود، پس از آن نیروهای امنیتی اوکراین او را در ۵ آوریل ۲۰۲۳ بازداشت کردند، و در اداه پلیس منطقه فوت کرد.
این منبع خاطرنشان کرد: او در اتاق شکنجه اداره امور داخلی منطقه Dneprovsky نگهداری شد، وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار گرفت، روز بعد در سلول درگذشت. برای پنهان کردن واقعیت مرگ او به مدت سه روز، دو کارمند مرکز بشردوستانه فدراسیون روسیه به نام های رومن گاوریلوک و ایگور گوروف که با او بازداشت شده بودند، شکنجه شدند و مجبور شدند توضیحی بنویسند که ولادیمیر مالینا به همراه آنها آزاد شده است.
وی تاکید کرد: در این سلول ها چندین نفر تا حد مرگ شکنجه شدند و رسماً همه آنها مفقود شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала