عکس العمل سازمان ملل متحد نسبت به حمله پهپادی اوکراین به مسکو

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудник полиции у жилого дома, пострадавшего в результате атаки беспилотника, на улице Профсоюзная в Москве
Сотрудник полиции у жилого дома, пострадавшего в результате атаки беспилотника, на улице Профсоюзная в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2023
اشتراک
دوژاریک در خصوص حملات پهپادهای اوکراینی به مسکو: "سازمان ملل متحد هر حمله ای به افراد غیرنظامی را محکوم می کند".
به گزارش اسپوتنیک، استفان دوژاریک سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد در کنفرانس مطبوعاتی خود در پاسخ به درخواست اظهار نظر در خصوص حمله پهپادی به مسکو اعلام کرد که سازمان ملل متحد حملات به شخصیت های غیرنظامی و زیرساخت های را محکوم می کند.
دوژاریک اظهار کرد: "البته که ما هرگونه حمله به شخصیت های غیرنظامی و زیرساخت را هر جایی که رخ بدهد، محکوم می کنیم. اما همچنین مهم است که حملات اخیر به مسکو و ضربات گسترده در رابطه با شهرهای اوکراینی که ما به نظاره آنها ادامه می دهیم، مقایسه نمی شوند".
بنا بر داده های وزارت دفاع فدراسیون روسیه، صبح روز سه شنبه اوکراین حمله تروریستی را با پهپادها به مراکزی در مسکو صورت داد. در این حمله از 8 پهپاد مدل هواپیما استفاده شد: 5 پهپاد توسط سیستم پدافند ضد موشکی- ضدهوایی در حاشیه مسکو منهدم شدند، سه پهپاد توسط سیستم های جنگ ضد راداری از دسترس خارج و از اهداف تعیین شده منحرف شدند. پرونده جنایی با موضوع عملیات تروریستی در این خصوص تشکیل شده است.
پسکوف: حمله به مسکو پاسخی به حملات به مرکز تصمیم گیری  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2023
پسکوف: حمله به مسکو پاسخ حملات به مرکز تصمیم گیری اوکراین است
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала