- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

زلنسکی بعد از حمله پهپادی به مسکو به تلاش برای پنهان سازی واقعیت محکوم شد

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2023
اشتراک
مخاطبان FT زلنسکی را به تلاش برای مخفی کردن تلفات نیروهای مسلح با حمله پهپادی به مسکو محکوم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، مخاطبان Financial Times حمله صبحگاهی پهپادها به مناطق مسکونی مسکو را محکوم کرده و مدعی شدند که رژیم کی یف با این حمله تروریستی می خواهد توجهات را از شکست های اخیر در جبهه ها منحرف سازد.
یکی از مخاطبان اظهار کرد: "حقیقت این است که همه اینها برای مخاطبان غربی و خود اوکراینی ها می باشد. آنها تلاش می کنند تا مردم را از تلفات آرتیوموفسک که زلنسکی قسم خورده بود که آنرا تحت هیچ شرایطی تسلیم نکند، منحرف سازند. و ضد حمله ای که مدتها انتظار آن کشیده شده بود به تعویق می افتد".
نفر دوم اینگونه نظر خود را به اشتراک گذاشت: "خبرنگاران به هر دری می زنند تا توجیه کنند که بهار تمام شد و "ضد حمله بهاره" ای در کار نیست. علاوه بر آن اوکراین آرتیوموفسک را از دست داد. پدافند ضد هوایی اوکراین بصورت سیستماتیک در حال نابودی می باشد و همه روزه در تمامی کشور انبارهای مهمات روی هوا می روند. ضد حمله در جوانه سرکوب شد".
فرد دیگری در ذیل مقاله نوشت: "تمامی این حملات بی توجیه هستند، و حتی اثر عکس دارند. از دیدگاه نظامی اثر محسوسی را اصلا به همراه ندارند".
فرد دیگری اینگونه جمع بندی کرد: "ضد حمله ای که مدتها انتظار آن کشیده می شد، انجام نشد و به جای آن ما یک مجموعه بی ربط از حملات موردی را دریافت کردیم".
به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، اوکراین صبح روز سه شنبه یک حمله تروریستی پهپادی به مسکو انجام داد. هشت پهپاد در این حمله بودند: پنج فروند توسط ضد هوایی در منطقه مسکو سرنگون شدند، سه فروند با جنگ الکترونیک سرکوب شده و از اهداف مورد نظر خود منحرف شدند.
واکنش پوتین به حمله پهپادی در مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2023
واکنش پوتین به حمله پهپادی در مسکو + ویدئو
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала