کارشناسان آمریکایی: تانک های غربی در اوکراین مثمرثمر نخواهند بود

© AP Photo / Mindaugas Kulbisلهستان چهار گردان تانک آبرامز از آمریکا خریداری می کند
لهستان چهار گردان تانک آبرامز از آمریکا خریداری می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2023
اشتراک
نیوزویک: نیروهای مسلح اوکراین با تحویل تانک های غربی با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نیوزویک، نیروهای مسلح اوکراین با تحویل تانک های غربی با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.
در این نشریه آمده است: حتی زمانی که تانک ها وارد اوکراین شوند، مشکلات اوکراین حل نخواهد شد.
به گفته کارشناسان، پس از تامین تانک توسط غرب، اوکراینی ها از نظر آموزش، تدارکات و هماهنگی این نوع تجهیزات با سایر بخش های نیروهای مسلح با مشکل مواجه خواهند شد. آنها باید سیستم های ناآشنا و پیچیده را ادغام کنند و همچنین وزن تانک های جدید را در شرایط آب و هوایی متغیر در نظر بگیرند.
در این مقاله تاکید شده است که تانک هایی مانند آبرامز آمریکایی که تنها در پاییز تحویل داده می شوند، تجهیزات بسیار پیچیده ای هستند و آموزش روی آن دشوار است. آنها سوخت زیادی مصرف می کنند و به خطوط تدارکات نیاز دارند که در اوکراین وجود ندارد.
یکی دیگر از مشکلاتی که این نشریه به آن اشاره کرد سرعت آموزش خدمه تانک اوکراینی است که می تواند در استفاده موثر از آنها مشکلاتی ایجاد کند. کارشناسان همچنین بر این باورند که تانک های غربی به دلیل تعداد کم خودروهای تحویلی، بعید است که تأثیر قابل توجهی در میدان نبرد داشته باشند.
در پایان این مقاله آمده است: گفتن اینکه آیا این تانک‌های غربی تعیین‌کننده خواهند بود یا نه، دشوار است. خیلی به این بستگی دارد که اوکراین تا چه اندازه می‌تواند آنها را از طریق پیاده نظام، توپخانه، مهندسان، تدارکات و تعمیرات پشتیبانی کند.
نیویورک تایمز با استناد به بیانیه پنتاگون گزارش داد که ارتش اوکراین در آلمان آموزش عملیات تانک های آبرامز آمریکایی را آغاز کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала