وزارت امور خارجه روسیه: مسکو تحریم های ژاپن را بی پاسخ نخواهد گذاشت

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Высотное здание министерства иностранных дел РФ
Высотное здание министерства иностранных дел РФ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2023
اشتراک
وزارت امور خارجه: مسکو تاثیر تحریم های توکیو بر اقتصاد را ارزیابی خواهد کرد و آنها را بی پاسخ نخواهد گذاشت
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد : به نظر می رسد توکیو تصمیم خود را برای تبدیل شدن به یک رهبر در محدودیت های ضد روسیه گرفته است. ما همچنان بر اجرای عملی چنین اقداماتی نظارت می کنیم و تاثیر احتمالی آنها بر امنیت ملی و اقتصاد را ارزیابی می کنیم.
در هر صورت، چنین اقدامات نامشروعی توکیو رسمی بی پاسخ نخواهد ماند. وزارت امور خارجه روسیه همچنین اعلام کرد که تلاش‌های دولت ژاپن برای متهم کردن مسکو به باج‌گیری هسته‌ای را ثبت کرده است و می‌گوید: این موضوع تمایل به نسبت دادن روسیه به قصد استفاده از سلاح هسته‌ای در ارتباط با حوادث اوکراین چیزی بیش از حدس و گمان بدبینانه نیست.
وزارت خارجه روسیه افزود: "هیچ تغییری در رویکردهای ما نسبت به این موضوع ایجاد نشده است. ما از توکیو می خواهیم که "نگرانی" مشابهی را در مورد سلاح های هسته ای ایالات متحده که قبلاً در اروپا مستقر شده است نشان دهد."
پیش از این، ژاپن تحریم‌ها علیه روسیه را گسترش داد که شامل 17 فرد و 78 سازمان در فهرست تحریم‌ها بود. از آغاز اعمال محدودیت ها، ژاپن دارایی های 987 نفر از روسیه را مسدود کرده است، از جمله 304 نفر از مناطق جدید و کریمه، 129 سازمان، 12 بانک، ممنوعیت صادرات از ژاپن را علیه 357 شرکت روسی و نهادهای مرتبط با صنایع دفاعی اعمال کردند. .
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала