- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حمله نیروهای اوکراین به استان بلگورود یک کشته برجای گذاشت

© Sputnik / Taisia Liskovets /  مراجعه به بانک تصاویر Вид на жилой дом на улице Губкина 42г в Белгороде, поврежденный в результате обстрела ВСУ
Вид на жилой дом на улице Губкина 42г в Белгороде, поврежденный в результате обстрела ВСУ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2023
اشتراک
فرماندار استان بلگورود از کشته شدن یک نفر در اثر گلوله باران نیروهای مسلح اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو گلادکوف، فرماندار استان بلگورود خبر داد که یک نفر در اثر گلوله باران منطقه شبکینسکی در استان بلگورود توسط نیروهای مسلح اوکراین کشته شد.
بامداد روز شنبه فرماندار استان بلگورود از گلوله باران منطقه شبکینسکی خبر داد.
گلادکوف در کانال تلگرامی خود نوشت: سخت ترین روز در منطقه شبکینسکی. یک نفر جان باخت. این نگهبان یک شرکت عملیاتی در شهر بود، او در لحظه گلوله باران در خیابان بود.
به گفته وی، در میان قربانیان، کودکانی نیز وجود دارند. دو نوجوان مجروح شدند. یک دختر 15 ساله و یک پسر 17 ساله دچار جراحاتی شدند که آنها را به بیمارستان کودکان منتقل کردند. وی افزود: تمام کمک های پزشکی لازم ارائه می شود.
مردی نیز که سرش در اثر گلوله باران نیروهای اوکراینی آسیب جزئی دیده بود در محل توسط پزشکان بیمارستان مرکزی استان مداوا شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала