- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

کی‌یف آماده یک اقدام تحریک آمیز در نیروگاه اتمی زاپاروژیا

نیروگاه
نیروگاه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.05.2023
اشتراک
کی‌یف آماده است تا یک اقدام تحریک آمیز در نیروگاه اتمی زاپاروژیا توسط نیروهای اداره اطلاعات وزارت دفاع ترتیب دهد.
به گزارش اسپوتنیک،به گفته ولادیمیر راگوف، کی یف در آینده نزدیک آماده است تا یک اقدام تحریک آمیز در نیروگاه اتمی زاپاروژیا توسط اداره اصلی اطلاعات وزارت دفاع اوکراین تحت رهبری سرویس های ویژه بریتانیا ترتیب دهد.
ولادیمیر راگوف، رئیس جنبش "ما با روسیه هستیم" روز جمعهاعلام کرد : اخیراً میزان تنش در اطراف نیروگاه اتمی افزایش یافته است. علاوه بر این، برنامه ای برای عدم حضور کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نیروگاه اتمی زاپاروژیا دوباره برنامه ریزی شده است.
واسیلیفکا در نزدیکی نیروگاه همیشه مورد حمله قرار می‌گیرد وآنها توسط توپخانه HIMARS و غیره مورد اصابت قرار می‌گیرند. به علاوه تلاش دیگری برای انجام یک حمله تروریستی علیه یک روزنامه نگار فدرال رسانه درانرگودار برای نشان دادن اینکه همه چیز در شهر بد است و بهتر است به آنجا نروید برنامه ریزی شده است .
به نظر او، اگر کی یف اکنون توجه را به این موضوع جلب کند، به این معنی است که واقعاً برنامه تحریک آمیزی را آماده کرده است و "با توجه به اینکه آنها هم موشک گروم-2 و هم موشک Storm Shadow و انواع دیگر سلاح هایی که می توانند شلیک کنند را در اختیار دارند این امر بعید نیست که اتفاق بی افتد.
راگوف گفت: آگاه هستند که سرویس اطلاعات اوکراین توسط سرویس های ویژه بریتانیا نظارت می شود و انگلیسی ها بالاترین سابقه فعالیت های تحریک آمیز در امور بین المللی را دارند.
ارتش اوکراین در حومه آرتموفسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
انتقال نیروهای ویژه اوکراین از آرتموفسک به زاپوروژیه
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала