گزارش و تحلیل

زلنسکی گر طبیب بود سر خود دوا می کرد

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.05.2023
اشتراک
چند روز پیش آقای زلنسکی در پیامی خطاب به ملت ایران از همکاری های ایران و روسیه انتقاد کرده و مردم ایران را دعوت به واکنش نشان دادن واعتراض به این ماجرا نموده است.
جناب آقای زلنسکی به خوبی می دانستند که منافع ملت اوکراین اقتضا می کرد که کشور اوکراین یک کشور بی طرف میان روسیه و ناتو باشد و خود را درگیر اختلافات روسیه و آمریکا نکند و برای همسایه قدرتمند خود تهدید ایجاد نکند، اما متاسفانه وی به جای اینکه به دنبال محقق نمودن منافع ملت اوکراین باشد به دنبال محقق نمودن منافع غرب و مافیاهای فساد که وی را در اوکراین به قدرت رساندند رفت.
به اصطلاح به چنین فردی می گویند فردی که روح و یا وجدانش را به شیطان فروخته وهمه می دانند حرف هایی که وی می زند حرف های شیطان است که به وی دیکته شده است.
مضاف بر همه اینها آقای زلنسکی به جای اینکه خود را رئیس کل مردم اوکراین بداند و به دنبال محقق نمودن حق و حقوق کل ملت اوکراین باشد به دنبال نئونازی ها و جنگ طلب ها رفت واگر واقعا دلواپس مردم اوکراین بود باید دلواپس روس تبارهای اوکراین هم می بود.
آقای زلنسکی که یهودی تبار است همچنین به دنبال پاکسازی دینی ارتودوکس های مسیحی در اوکراین و تبدیل آنها به انسان های لا ابالی و یا غیر دینی و غیر مذهبی و گسترش گرایش های بی تفاوتی اجتماعی نسبت به شذوذ جنسی رفت تا اوکراین را به یک کشور تهی تبدیل کند و زمینه تسلط یهودی ها بر اوکراین جهت تبدیل کردن آن به دولت مرکزی یهود در اوکراین را فراهم سازد.
Государственный флаг Украины на здании Верховной рады в Киеве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2023
اوکراین می خواهد تحریم‌هاى ۵٠ ساله علیه ایران اعمال کند
هنوز بسیاری متوجه نیستند دلیل اختلاف ایران با صهیونیست ها چیست و چند باری هم این را ذکر کرده ایم اما تا به عینه مشاهده نکنند متوجه نمی شوند.
آنچه را که بسیاری نمی دانند این است که بر اساس باور های صهیونیست ها سرزمین اسرائیل فقط محدود به نیل تا فرات نمی باشد، بلکه هر جایی که روزی روزگاری پای یهودیان به آن رسیده قلمروی آنها به حساب می آید، یعنی از خزران در آذربایجان و گرجستان و ارمنستان گرفته تا اوکراین تا اتیوپی تا... و آقای زلنسکی به دنبال فراهم کردن زمینه ایجاد اسرائیل دوم در اوکراین هم هست.
یعنی ایشان هم به دنبال نابودی ملت وهویت اوکراینی و همچنین به دنبال نابودی عقیده و باور دینی و مذهبی و قومی آنها است.
برای محقق نمودن این امر وی موجبات بروز جنگی تمام عیار با روسیه را فراهم کرده تا به بهانه جنگ با روسیه کشورهای غربی را مجاب کند اوکراین را مسلح کنند و در فرایند این جنگ اگر بشود همه مردم اوکراین را به کشتن بدهد.
علیرغم همه تسلیحاتی که کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار داده اند و علیرغم همه حمایت هایی که آنها از اوکراین کرده اند اما مشاهده می کنیم که اوکراینی ها و متحدان شان که شامل همه اعضای ناتو و نیروها و سربازهایشان در اوکراین هستند نه فقط نتوانسته اند در مقابل روسیه بایستند بلکه هر روز شکست های شدیدی از روسیه متحمل می گردند و برای توجیه این شکست های خود به ادعاهای مختلف بر علیه دیگران متوسل می شوند تا بلکه با این ادعاهای کذب به دوستان و متحدان روسیه فشار وارد کنند.
وی برای تقویت روحیه نیروهای خود ادعا می کند که روسیه در حال استفاده از تسلیحات ایرانی بر علیه اوکراین است در حالی که خود روسیه یکی از بزرگترین تولید کننده های تسلیحات در جهان می باشد.
حتی به فرض اینکه ایران به روسیه پهپاد و موشک هم بدهد باز هم حجم این تسلیحات با تسلیحاتی که کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار می دهند قابل مقایسه نمی باشد.
پرچم اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.10.2022
اخراج دانشجویان ایرانی از اوکراین به بهانه استفاده از پهپاد‌های ایرانی توسط روسیه
حال بماند که ما ایرانی ها افتخار می کنیم کشورمان به جایی رسیده باشد که ناتوی معظم در مقابل تسلیحات آن سر خم کرده باشد و از این تسلیحات نه فقط ضربه بخورد بلکه بترسد.
اگر ایران تسلیحات خود را در مقابل تسلیحات ناتو به نمایش گذاشته باشد و ثابت شده باشد که این تسلیحات نسبت به سامانه های ناتو برتری دارد که این یک افتخار و امتیاز برای ما به حساب می آید.
گو اینکه تکرار می کنم روسیه خود تولید کننده است و نیاز به تسلیحات از کشورهای دیگر ندارد.
به نظر می رسد سخنان زلنسکی بیش از اینکه با هدف انتقاد از فروش سلاح ایرانی به روسیه باشد به این دلیل می باشد که اربابان وی، منظور لابی های صهیونیست، این روزها دلواپس اقتدار دفاعی ایران می باشند و وی را جلو انداخته اند که چنین مسائلی را مطرح بکند تا بر علیه ایران در فضای بین المللی فضاسازی کند.
همین که وی و اربابانش از بابت توانمندی های دفاعی ایران این قدر دلواپس هستند و همین که ایران توانسته به سطحی از توانمندی برسد که اربابان زلنسکی وی را وادار به چنین اظهار نظرهایی کرده باشند مایه خوشحالی برای ما ایرانی ها است.
در پایان باید توجه داشته باشیم که آنها ایران را متهم می کنند که پهپاد های نسل اولی شاهد و برخی موشک های کوتاه برد در اختیار روسیه قرار داده، خب اگر اینقدر از آنها واهمه دارید در مقابل پهپاد های نسل جدید و موشک های نقطه زن و دوربرد ایران چه وضعیتی دارید؟
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала