ابراز نگرانی رئیس ستاد کل ایالات متحده در خصوص تبعات نکول بالقوه برای نیروهای مسلح کشور

© AFP 2023 / Kenzo TribouillardАмериканский генерал Марк Милли. Архивное фото
Американский генерал Марк Милли. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.05.2023
اشتراک
میلی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا نگران تبعات نکول احتمالی برای نیروهای مسلح این کشور می باشد.
مارک میلی رئیس کمیته واحد روسای ستادهای نیروهای مسلح ایالات متحده اعلام کرد که نکول بالقوه در آمریکا تبعات منفی قابل توجهی را برای نیروهای مسلح کشور به همراه خواهد داشت.
وی روز پنجشنبه در کنفرانسی مطبوعاتی اظهار کرد: "هیچ شکی در این نمی تواند وجود داشته باشد که اگر ما اعلام نکول کردیم، در خصوص بدهی دولتی به توافق نرسیدیم، این امر تبعات منفی بسیار قایل توجهی را برای آمادگی، روحیه جنگی و پتانسیل نیروهای مسلح ایالات متحده به همراه خواهد داشت، حتی اگر در مورد هزینه های بین المللی برای اعتبار خود صحبتی به میان نیاوریم".
بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2023
بایدن می‌گوید که نمی‌تواند اجتناب از نکول آمریکا را تضمین کند
سقف بدهی فعلی آمریکا تا ماه ژانویه 31.4 تریلیون دلار بوده است، زمانی که دولت برای جلوگیری ازنکول، "اقدامات فوق‌العاده" را انجام می دهد ، برای جلوگیری از تعلیق کمک‌های مالی به صندوق‌های اجتماعی برای کارمندان دولتی، معمولاً کنگره تقریباً به طور خودکار محدودیت‌های استقراض را افزایش می‌دهد، اما این بار اپوزیسیون جمهوری‌خواه که مجلس نمایندگان را کنترل می‌کند، که در ازای آن کاهش چند تریلیون دلاری هزینه‌های بودجه را خواستار شدند. لایحه جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان تصویب شد، اما هیچ شانسی در سنای دموکرات و رئیس جمهور بایدن، که نشان داده است در صورت رسیدن به آن سند را وتو خواهد کرد، ندارد.
بایدن با استفاده از اختیارات خود در کاخ سفید برای جلوگیری از نکول مالی آمریکا در حال بررسی و تلاش است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала