پسکوف: مسکو نیز با توقف درگیری در اوکراین مخالف است

© Photo host agency /  مراجعه به بانک تصاویر پسکوف: هیچ گونه تلاش برای میانجیگری میان روسیه و ترکیه به نتیجه نخواهد رسید
پسکوف: هیچ گونه تلاش برای میانجیگری میان روسیه و ترکیه به نتیجه نخواهد رسید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2023
اشتراک
دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که روسیه یا از طریق عملیات ویژه نظامی یا "از طریق دیگر ابزارهای موجود" به اهداف خود خواهد رسید.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین در مصاحبه با تاس، در پاسخ به این سوال که آیا روسیه با غرب موافق است که نباید اجازه داد درگیری در اوکراین متوقف شود، گفت:" روسیه تنها در حال بررسی امکان تکمیل عملیات نظامی ویژه است: تضمین منافع خود، دستیابی به اهدافی که روسیه با آن مواجه است یا از طریق یک عملیات نظامی ویژه یا از طریق دیگر ابزارهای موجود به دست خواهد آمد".
اولاف شولز، صدراعظم آلمان، پیشتر گفته بود که مذاکرات صلح در مورد وضعیت اطراف اوکراین نباید با هدف متوقف کردن درگیری باشد. موضع مشابهی را نمایندگان سایر کشورهای غربی نیز بیان کردند. ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا، 22 می، هرگونه طرح صلحی که بازگرداندن مناطق از دست رفته به کی یف را پیش بینی نمی کند و تنها به توقف درگیری در اوکراین منجر می شود، اساساً اشتباه خواند. کی یف همچنین اعلام کرد که ابتکارات صلح نباید متضمن توقف درگیری باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала