اظهار نظر ناریشکین پیرامون وضعیت فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین

© Sputnik / Vladimir Fedorenkoرییس مجلس دوما در باره مسابقه قریب الوقوع انتخاباتی: ممکن است که شاهد دسیسه ها باشیم
رییس مجلس دوما در باره مسابقه قریب الوقوع انتخاباتی: ممکن است که شاهد دسیسه ها باشیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2023
اشتراک
رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه بیان کرد که هیچ تضمینی برای قابل اعتماد بودن داده ها در مورد سلامت فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین وجود ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی ناریشکین، رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه بیان کرد که طرف روسی اطلاعاتی در مورد وضعیت سلامتی فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، والری زالوژنی دریافت می کند، اما هیچ تضمینی برای قابل اعتماد بودن آن وجود ندارد.
وی اظهار داشت: البته ما اطلاعات دریافت می کنیم. اما من نمی توانم تضمین کنم که این اطلاعات 100٪ درست است. من ممکن است شما را ناامید کنم، اما بعید است چیزی به شما بگویم که فراتر از دانش شما باشد. به نظر من ارزش توجه خاصی به این موضوع را ندارد.
والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین در جریان حمله موشکی نیروهای مسلح روسیه در اوایل ماه می به یک مقر فرماندهی در نزدیکی روستایی در نزدیکی شهر خرسون، از ناحیه سر زخمی و دچار چند جراحت دیگر بر اثر اصابت ترکش ها شد.
از چندی پیش زالوژنی دیگر در انظار عمومی ظاهر نشده است. از جمله در 10 می اطلاع حاصل شد که وی از شرکت در جلسه کمیته نظامی ناتو در سطح روسای ستادها خودداری کرد. سپس شایعاتی مبنی بر زخمی شدن و یا حتی کشته شدن او منتشر شد. با این حال آنا مالیار معاون وزیر دفاع اوکراین اعلام کرد که فرمانده کل به انجام وظایف خود ادامه می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала