- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پوشیلین اعلام کرد که بعد از آرتیوموفسک مرکز عملیاتی برای سایر شهرها باز می شود

© Sputnik / Igor Maslov /  مراجعه به بانک تصاویر Глава Донецкой Народной Республики Денис Пушилин
Глава Донецкой Народной Республики Денис Пушилин - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2023
اشتراک
پوشیلین: بعد از آرتیوموفسک یک مرکز عملیاتی جدید برای اسلاویانسک، کنستانتینووکا و کراماتورسک باز می شود.
دنیس پوشیلین رئیس موقت جمهوری خلق دونتسک در حین دیدار امروز خود از شهر آرتیوموفسک اعلام کرد که بعد از آزادسازی این شهر یک مرکز عملیاتی جدید برای کراماتورسک، کونستانتینووکا و اسلاویانسک باز خواهد شد.
پوشیلین پیشتر اعلام کرده بود که وارد آرتیوموفسک شده و تاکید کرده بود که در شهر کار زیادی برای مین روبی و خنثی سازی بمب های عمل نکرده پیش روی می باشد.
پوشیلین در پیامی ویدئویی که در کانال تلگرامی خود منتشر نمود، اعلام کرد: "یک مرکز عملیاتی جدید باز می شود... ما می بینیم که مرکز عملیاتی برای کراماتورسک (باز می شود) شهری که اگر دستت را دراز کنی به آن می رسی، مرکز عملیاتی برای کنستانتینووکا و مرکز عملیاتی برای اسلاویانسک". رئیس موقت جمهوری خلق دونتسک تصریح کرد که ایجاد نقشه برای گرفتن این مناطق مسکونی "بدون شک مربوط به نهاد نظامی می باشد و هیچکس در مورد آن سخن نخواهد گفت".
پوشیلین علاوه بر آن تاکید کرد که آرتیوموفسک که هم اینک آزاد شده است بازسازی خواهد شد و سفر مارات خوسنولین معاون نخست وزیر در ماه آوریل را خاطر نشان ساخت که هدف از آن سفر تهیه نقشه برای بازسازی مجدد شهر بود و همچنین به تجربه کسب شده در بازسازی مناطق مسکونی اشاره کرد.
شایان ذکر است که نظامیان روسیه روز شنبه آرتیوموفسک را بعد از 220 روز عملیات نظامی تحت کنترل کامل خود در آورند. وزارت دفاع روسیه در شامگاه 20 می اعلام کرد که عملیات آزادسازی شهر به پایان رسیده است.
 دونتسک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوشیلین: نیروهای مسلح اوکراین در سراسر خط مقدم جبهه فعال شدند
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала