بدهی ملی آمریکا، سنگی در راه کمک نظامی به اوکراین

© AP Photo / Jacquelyn Martinکاخ کنگره آمریکا
کاخ کنگره آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2023
اشتراک
نمایندگان کنگره بحث در رابطه با کمک نظامی به اوکراین را به دلیل بدهی ملی آمریکا به تعویق انداختند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "هیل"، اندی کیم عضو کنگره گفت که وضعیت نامشخص در مورد سقف بدهی از جمله کمک به اوکراین را زیر سوال می برد.
اندی کیم، عضو کنگره گفت که قانونگذاران درباره آنچه باید در بسته کمکی بعدی به اوکراین گنجانده شود، بحث کرده اند، اما زمان تصویب این لایحه هنوز مشخص نشده است. وضعیت نامشخص مرتبط با سقف بدهی دولتی، از جمله، کمک به اوکراین را زیر سوال می برد.
به گفته بیل کیتینگ، نماینده کنگره، اختصاص کمک بیشتر به نتایج ضد حمله اوکراین بستگی دارد. که ممکن است موفقیت هایی باشد که پس از آن نیاز به حمایت بیشتر کاهش خواهد یافت و یا ممکن است برای رفع صدمات و آسیب‌ها به کمک بیشتری نیاز باشد.
مکرون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2023
ایده " خودکشی" مکرون با کمک اوکراین
در اوایل ماه مه، پنتاگون از کمک نظامی به کی یف 35.7 میلیارد دلار از زمان آغاز جنگ گزارش داد و بسته 1.2 میلیارد دلاری دیگری را اعلام کرد. در اواسط ماه، پولیتیکو نوشت که تا اواسط تابستان، بودجه ایالات متحده ممکن است برای تسلیحات اوکراین تمام شود. به گفته این نشریه، حدود 6 میلیارد دلار از بسته کمکی 48 میلیارد دلاری که کنگره در دسامبر سال گذشته تصویب کرد، باقی مانده است.
در 21 ماه مه، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، در دیدار با ولادیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی خود در اجلاس G7 در هیروشیما، بسته کمکی 375 میلیون دلاری را اعلام کرد که از جمله شامل موشک های "هیمارس"، توپخانه، موشک های هدایت شونده ضد تانک TOW، سامانه های ضد تانک "جاولین" و "ای تی -4" است.
در 22 ماه مه، جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، بار دیگر به کنگره در مورد احتمال نکول در اوایل ژوئن در صورت عدم اقدامی هشدار داد. بدهی ملی ایالات متحده در ژانویه به سقف 31.4 تریلیون دلار رسید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала