ایده " خودکشی" مکرون با کمک اوکراین

مکرون
مکرون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2023
اشتراک
در فرانسه از اظهارات مکرون درباره اوکراین وحشت زده شدند.
به گزارش اسپوتنیک، فلوریان فیلیپو، سیاستمدار فرانسوی و نماینده سابق پارلمان اروپا در توییتی نوشت که ایده مکرون برای افزایش بودجه برای نیروهای مسلح اوکراین ویرانگر و در حکم خودکشی است.
وی در ادامه نوشت: "فرانسه حمایت نظامی از اوکراین را افزایش خواهد داد. این اظهارات مکرون در زمانی بیان شده اند که به ما می گوید ما نمی توانیم حقوق بازنشستگان را تامین کنیم! این یک عمل شیطانی و در حکم خودکشی برای ماست و باید آن را متوقف کرد. من از نمایندگان پارلمان می خواهم که تقاضای رأیگیری در این خصوص بکنند!"
پیش از این امانوئل مکرون در پاریس با ولادیمیر زلنسکی گفتگو کرده بود. فرانسه در نظر دارد در هفته های آینده چندین گردان اوکراینی را آموزش داده و آنها را به ده ها خودروی زرهی و تانک سبک "ای ام ایکس – 10 آر سی" (AMX-10RC)مجهز کند.
Визит главы МИД РФ С. Лаврова во Францию - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.01.2023
وزارت خارجه روسیه: مسکو به فشار بر شبکه خبری “آر تی” در فرانسه واکنش نشان خواهد داد
فلوریان فیلیپو، رهبر جنبش فرانسوی "میهن پرستان" بارها از دولت های غربی به دلیل حمایت مالی از اوکراین و تامین تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین انتقاد کرده است که باعث طولانی شدن درگیری در این کشور اروپای شرقی و سوق دادن کره زمین به سمت جنگ جهانی می شود.
وی در عین حال خواستار لغو تحریم ها علیه روسیه شد. این سیاستمدار تصمیمات بروکسل در بخش انرژی را غیرعاقلانه و تحریم‌ها علیه مسکو را احمقانه خواند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала