- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

یک گروه هکری خبر از جراحت سنگین فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین داد

والری زالوژنی
والری زالوژنی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2023
اشتراک
گروه هکری "جوکر د ان ار" اعلام کرد که زالوژنی فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین به شدت مجروح شده است.
به گزارش اسپوتنیک، گروه هکری "جوکر د ان ار" به نقل از منابع خود در بین نظامیان اوکراینی اعلام کرد که والری زالوژنی فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور در نتیجه حمله موشکی به ستاد نیروهای مسلح اوکراین در اوایل ماه می به شدت مجروح شده و ممکن است از سمت خود استعفا بدهد.
زالوژنی از چندی پیش و پس از برخی حملات صورت گرفته توسط نظلمیان فدراسیون روسیه به برخی مراکز نامی در اوکراین، در انظار عمومی حضور نداشته است. یک منبع در گفتگو به اسپوتنیک اخبار در خصوص اینکه زالوژنی چند عمل جراحی سخت را پشت سر گذاشته است، را تایید کرد. منابع این فرد تصریح کردند وضعیت جسمانی زالوژنی به وی ان اجازه را نمی دهد که در سمت خود باقی بماند.
سخنگوی این گروه هکری اذعان کرد: "اخبار در خصوص وضعیت جسمانی وی در اوکراین به دستور مسئولان منتشر نمی شوند تا روحیه جنگی که هم اینک نیز بواسطه از دست دادن آرتیوموفسک خسارت دیده، بیشتر ضربه نخورد. من در این خصوص اخبار جدی در اختیار دارم".
گروه "جوکر د ان ار" هر از چندگاه اخبار محرمانه مقامات سیاسی و نظامی اوکراین را که بواسطه یک داده ها و ماموران این کشور بدست می آورد، منتشر می نماید. رسانه های اوکراین و غربی به دفعات اعتبار اخبار منتشر شده توسط ایشان را تایید نموده اند.
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2023
رسانه: زلنسکی باید مرزهای جدید اوکراین را به رسمیت بشناسد
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала