مانور نظامی جنگجویان "حزب الله" با بهره گیری از موشک های جنگی و ریزپروازها + ویدئو

© AP Photo / Mohammad Zaatariکمک حزب الله به دولت لبنان در مبارزه با کرونا
کمک حزب الله به دولت لبنان در مبارزه با کرونا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2023
اشتراک
جنگجویان "حزب الله" لبنان مانور نظامی خود که در آن از موشکهای جنگی و ریزپرواز استفاده کردند را به خبرنگاران نشان دادند.
جنبش "حزب الله" لبنان به مناسبت سالگرد آزاد سازی جنوب لبنان از حضور اسرائیل مانور خود که در آن از گلوله های جنگی و مواد منفجره استفاده می شود را به خبرنگاران داخلی و خارجی نمایش داد.
جنگجویان بال نظامی این جنبش، قابلیت های خود را در برخی پایگاه ها در جنوب کشور و در نزدیکی مرزهای مشترک با اسرائیل، به نمایش گذاشتند. جنگجویان مقاومت شبیه سازی عملیات نظامی با بهره گیری از ریزپرواز ها، خمپاره، مواد منفجره و اسلحه های تک تیراندازی، نشان دادند.
در این مانور همچنین موتور سیکلت ها و خودروهای قابل حرکت در کوهستان که حامل موشک انداز بودند مورد استفاده قرار گرفتند و منهدم سازی یک مرکز دفاعی فرضی اسرائیل به نمایش در آمد.
از مردم محلی نیز در بین تماشاگران این مانور نظامی حضور داشتند که به نوبه خود اعلام کردند که چنین اقداماتی "پیامی روشن برای اسرائیل به معنای آمادگی "حزب الله" در هر زمان برای دفع هرگونه اقدام خصمانه" می باشد.
روز آزادسازی جنوب لبنان بصورت رسمی در تاریخ 25 می در این کشور جشن گرفته می شود. دقیقا در همین روز در سال 2000 آخرین نیروهای ارتش اسرائیل مناطق جنوبی لبنان را ترک کردند. درحال حاضر مزارع شبا برخی روستاهای مرزی و مناطق کوهستانی همچنان تحت اشغال اسرائیل قرار دارند.
درخواست دبیرکل سازمان کشورهای آمریکایی: حزب‌الله را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهید! - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.11.2022
حزب‌الله لبنان اسراییل را در ماجرای گازی مستاصل کرد
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала