- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

آمریکا احتمالا پرسنل نظامی همراه با سامانه پاتریوت در کی یف را از دست داده است

CC BY-SA 2.0 / Sivi Steys / Patriotژنرال آمریکایی از کمبود سامانه های دفاع هوایی "پاتریوت" شکایت کرد
ژنرال آمریکایی از کمبود سامانه های دفاع هوایی پاتریوت شکایت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2023
اشتراک
مک گرگور مشاور سابق پنتاگون: ایالات متحده ممکن است انیروی نظامی متصدی پاتریوت را همراه با پاتریوت در کی یف از داده باشد.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ داگلاس مک گرگور، مشاور سابق رئیس پنتاگون، گفت: ارتش آمریکا ممکن است با اصابت موشک روسی به سامانه موشکی ضد هوایی پاتریوت در کی یف، از نظر نیروی انسانی متحمل خسارت شده باشد. این افسر پیشنهاد کرد: واقعیت این است که جنگ، جنگ است. اگر یک سامانه پاتریوت در مجاورت کی یف منهدم شود، که در واقع اتفاق افتاده است، پرسنل مجاور نیز از بین میروند.
من مطمئن هستم که ما از نیروهای خود در را در آنجا از دست دادیم.
پنتاگون گفت که آنها در اوکراین سیستم دفاع هوایی آسیب دیده پاتریوت را تعمیر کردند و ایالات متحده در تعمیر این سامانه به کی یف کمک کرده است و مشخص نشد که طرف آمریکایی دقیقا چه مشارکتی داشته است.
وزارت دفاع روسیه گزارش داد که ارتش روسیه روز سه شنبه با استفاده از سامانه موشکی مافوق صوت کینژال(خنجر)، یک ایستگاه راداری چند منظوره سامانه ضد هوایی و پنج پرتابگر سامانه موشکی ضد هوایی پاتریوت را منهدم کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала