- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

انهدام ایستگاه راداری چند منظوره در کی یف توسط موشک کینژال روسی

© Sputnik / Vladimir Sergeev /  مراجعه به بانک تصاویر موشک هایپرسونیک "کینژال"
موشک هایپرسونیک کینژال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.05.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه خبر داد که در نتیجه حمله سامانه موشکی مافوق صوت کینژال در کی یف، یک ایستگاه راداری چند منظوره مورد اصابت قرار گرفت و به طور کامل منهدم شد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه خبر داد که بر اساس داده های موثق، روز سه شنبه، 16 می، در نتیجه حمله سامانه موشکی مافوق صوت کینژال در کی یف، یک ایستگاه راداری چند منظوره مورد اصابت قرار گرفت و به طور کامل منهدم شد و همچنین 5 پرتابگر سیستم موشکی ضد هوایی پاتریوت ساخت آمریکا منهدم شدند.
وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه از حمله گسترده به نقاط استقرار یگان های نیروهای مسلح اوکراین و همچنین مکان های نگهداری مهمات، سلاح و تجهیزات تحویلی از کشورهای غربی خبر داد.
وزارت دفاع روسیه افزود: موشک مافوق صوت کینژال سامانه موشکی ضد هوایی پاتریوت آمریکایی را در کی یف منهدم کرد.
در همان روز، ویدئوهایی از پایتخت اوکراین در فضای مجازی منتشر شد که عملکرد سیستم های ضد هوایی پاتریوت آمریکایی را نشان می داد که سعی در دفع حمله موشک های روسی داشتند. در عین حال، فریم‌های جداگانه نشان می‌دهد که چند دقیقه پس از پایان رگبار سامانه‌های پدافند هوایی آمریکایی و بار مهمات آن‌ها، انفجاری قدرتمند در منطقه موقعیت آنها به دنبال صورت می گیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала