هشدار: گوگل شروع به حذف حساب های کاربری غیرفعال می کند

© AFP 2023 / Ben Stansallگوگل
گوگل  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.05.2023
اشتراک
شرکت اینترنتی گوگل (Google) اگر حساب های کاربری در پلتفرم های آن برای دو سال یا بیشتر استفاده نشده باشد، در راستای اهداف امنیتی و جلوگیری از هک شدن شروع به حذف این حساب‌های کاربری و محتوای آنها خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شرکت اینترنتی گوگل این مطلب را در وبلاگ خود اعلام کرده است.
در مطلب منتشره آمده است: "ما در حال به‌روزرسانی خط‌مشی عدم فعالیت حساب‌های Google به دو سال در همه محصولات خود هستیم. از اواخر امسال، اگر حداقل دو سال از حساب Google استفاده یا وارد نشده باشد، ممکن است حساب و محتوای آن را حذف کنیم. "
روث کریچلی، معاون مدیریت محصول، در وبلاگ این شرکت توضیح داد که گوگل حذف این حساب‌های کاربری و محتوای آن‌ها را از دسامبر برای اهداف امنیتی و پیشگیری از هک آغاز خواهد کرد.
 گوگل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2023
تغییر لوگوی گوگل به مناسبت نوروز +عکس
طبق توضیحات گوگل، داده‌های حساب های کابری غیر فعال از سایت‌های فضای کاری Google (Gmail، Docs، Drive، Meet، Calendar)، یوتیوب و Google Photos حذف خواهند شد. در عین حال، خط مشی به روز شده فقط بر حساب های شخصی تأثیر می گذارد و بر حساب های سازمانی تأثیر نمی گذارد.
برای جلوگیری از خطر حذف اکانت خود، گوگل توصیه می کند که حداقل هر دو سال یک بار وارد سیستم شوید. اشتراک در یک حساب Google نیز به طور خودکار آن را فعال می کند. شرکت همچنین با ارسال اعلان‌های قبلی به آدرس ایمیل مشخص‌شده در حساب و همچنین در صورت وجود به آدرس ایمیل بازیابی، حساب‌های در معرض خطر حذف را مطلع می‌کند.
گوگل با موتور جستجوی خود بخشی از شرکت هلدینگی آلفابت است و اندروید، یوتیوب، Google Life Sciences، Calico، Sidewalk Labs، Nest، Google Ventures، Google Capital و Google X را گرد هم می آورد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала