چرا ماسک فکر می کند سوروس بشریت را دوست ندارد؟

© AP Photo / Susan Walshایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی
ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2023
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، کارآفرین آمریکایی، مدیرعامل تسلا معتقد است که جورج سوروس میلیاردر آمریکایی از انسان و کل بشریت متنفر است.
ماسک در توییتر نوشت: " شما فکر کنید که سوروس نیت خوبی دارد. اما این در تضاد با واقعیت است و این چنین نیست. او می خواهد بافت تمدن را از بین ببرد. سوروس از بشریت متنفر است".
ماسک در پاسخ به اظهار نظر یکی از کاربران واکنش نشان داد که گفته بود سوروس دائما به دلیل "نیت خیر" خود مورد حمله قرار می گیرد و برخی از آمریکایی ها آن را بد می دانند زیرا با اعتقادات سیاسی او موافق نیستند.
فعالیت‌های سوروس به دلیل احتکار منابع پولی و مالی و همچنین رسوایی‌هایش منفی ارزیابی می‌شود. او متهم می‌شود که از سرمایه‌های او بارها در سازماندهی تغییر قدرت در تعدادی از کشورها استفاده شده است.
واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2023
نبنزیا درخواست محرومیت روسیه از ریاست شورای امنیت سازمان ملل را به مسخره گرفت
خود سرمایه‌دار انکار نمی‌کند که پول او به ویژه به انجام "انقلاب نارنجی" در اوکراین در سال 2004 و "یورومیدان" در سال 2013 کمک کرده است. در تعدادی از کشورها او را به دخالت در امور داخلی متهم کردند.
در روسیه، سازمان‌های"انجمن باز" و "صندوق کمک به انجمن باز" سوروس از سال 2015 به عنوان سازمان های نامطلوب شناخته شده اند. دادستانی کل روسیه اعلام کرد که سازمان های سوروس تهدیدی برای بنیان نظم قانون اساسی فدراسیون روسیه و امنیت کشور است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала