- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

شایگو در مورد ادعای سرنگونی "کینژال ها": ما تعداد زیادی شلیک نمی کنیم

© Sputnik / Alexei Druzhininشایگو: رئیس پنتاگون کشوررا عوضی گرفته است.
شایگو: رئیس پنتاگون کشوررا عوضی گرفته است. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2023
اشتراک
وزیر دفاع روسیه به اسپوتنیک گفت: اظهارات مقامات کی یف در مورد شش موشک کینژال روسیه که گفته می شود توسط سیستم دفاع هوایی آنها سرنگون شده است، با واقعیت مطابقت ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، "سرگئی شایگو" توضیح داد: "من قبلاً گفته‌ام و باز هم تکرار خواهم کرد. ما آنقدر "کینژال" پرتاب نکرده‌ایم که آنها هر بار در بیانیه ای خود آنها را ساقط شده می خوانند. علاوه بر این، تعداد این رهگیری های اوکراینی ها و اینکه چه کسی واقعاً سامانه های آمریکایی را کنترل می کند هنوز یک سؤال بزرگ وجود دارد، سه برابر بیشتر از آن چیزی است که ما شلیک می کنیم. و البته آنها همیشه در مورد نوع موشک ها اشتباه می کنند به همین خاطر نمی توانند مورد هدف قرار دهند".
اوایل روز سه‌شنبه، وزارت دفاع روسیه از حمله گسترده به نقاط استقرار یگان‌های نیروهای مسلح اوکراین و همچنین مکان‌های نگهداری مهمات، سلاح و تجهیزات تحویلی از کشورهای غربی خبر داد. به ویژه موشک مافوق صوت Kinzhal سامانه موشکی ضد هوایی پاتریوت آمریکایی را در کی یف منهدم کرد.
اعزام گروه نظامی جدید آمریکا  به همراه سامانه های پاتریوت به خاورمیانه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2023
سی ان ان: سیستم دفاع هوایی پاتریوت اوکراین در حمله روسیه آسیب دید
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала