گام جدید روسیه، نگرانی شدید آمریکا

© AP Photo / Susan Walsh آمریکا
 آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2023
اشتراک
مسکو و تهران در حال تقویت همکاری های نظامی، سیاست خارجی و اقتصادی دوجانبه هستند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "19FortyFive "، زمان عمل فرا رسیده است. ایالات متحده نگران گام جدید روسیه است. به نوشته خبرنگاران این نشریه، ایالات متحده باید نگران روابط رو به رشد روسیه و ایران باشد.
جیمز فیلیپس و پیتر بروکس مفسران نشریه نامبرده معتقد هستند که "واشنگتن و کشورهای همفکر باید قبل از اینکه آسیب‌های بیشتری به منافع ملی آمریکا وارد شود فوراً گام‌هایی برای تضعیف و مقابله با محور ضد آمریکایی روسیه و ایران بردارند".
به گفته آنها، مسکو و تهران در حال تقویت همکاری های نظامی، سیاست خارجی و اقتصادی دوجانبه هستند. این امر منافع ایالات متحده در اروپا، اوراسیا و خاورمیانه را تضعیف می کند.
آکوچکیان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2023
سرکنسول ایران: تحریم های آمریکا علیه ایران و روسیه کریدور شمال-جنوب را احیا کرد
گفتنی است، بر طبق مطالبی که در اختیار آنهاست، ایران قصد دارد جنگنده های سوخو- 35 نسل چهارم و سایر تجهیزات را از روسیه خریداری کند. علاوه بر این، این روزنامه می نویسد، این نگرانی وجود دارد که کرملین نیز به نوبه خود به شریک خود در برنامه هسته ای و همچنین در رابطه با موشک های دوربرد کمک کند.
ناظران گفتند که دولت بایدن در مهار ائتلاف گسترده خطرناک شکست خورده است. در نتیجه، متحدان ایالات متحده در معرض تهدید فزاینده قرار دارند.
شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران، اواسط ژانویه گفت که تهران قصد دارد پس از 21 ژانویه جنگنده های روسی سوخو 35 را دریافت کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала