افسر آمریکایی توانایی نیروهای اوکراین برای انجام ضد حمله را ارزیابی کرد

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد
افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2023
اشتراک
افسر اطلاعاتی بازنشسته تفنگداران دریایی آمریکا در مقاله ای برای اسپوتنیک نوشت: نیروهای مسلح اوکراین حمله متقابل اعلام شده توسط رسانه های غربی را به تعویق می اندازند زیرا سلاح های لازم را دریافت نکرده اند و نسبت به ارتش روسیه بسیارعقب تر هستند.
به گزارش اسپوتنیک، "اسکات ریتر" در این مقاله می نوسید: "این سوال باقی می ماند: چه زمانی اوکراین متوجه خواهد شد که نیروهای کافی برای انجام یک عملیات تهاجمی موفق را دارد؟" پاسخ به احتمال زیاد "هرگز" است".
به گفته این ارتشی سابق، کی یف به طور جدی کمبود سرباز دارد و 9 تیپ آموزش دیده در کشورهای ناتو نمی توانند تأثیر محسوسی داشته باشند. این کارشناس معتقد است که امدوار بودن به تسلیحات غربی ارائه شده به اوکراین احمقانه است.
ریتر توضیح داد: "روسیه توانسته است خود را با واقعیت های نبرد مدرن وفق دهد. استفاده از سیستم های توپخانه ای که از ایالات متحده آورده شده است، از جمله HIMARS، به دلیل افزایش حرفه ای بودن اپراتورهای روسی و معرفی تاکتیک های جدید با مشکل مواجه شده است".
ارتشی سابق آمریکا همچنین به استفاده فعال روسیه از هواپیماهای بدون سرنشین اشاره کرد. وی در پایان گفت که تصور اینکه چگونه اوکراین می تواند در شرایط فعلی حمله موفقیت آمیزی را علیه نیروهای روسیه انجام دهد، دشوار است.
روز دوشنبه، ولودیمیر زلنسکی، در جریان سفر به بریتانیا، گفت که اوکراین برای یک ضد حمله به زمان بیشتری نیاز دارد. پیش از این، رئیس جمهور اوکراین توضیح داد که نیروهای مسلح اوکراین می توانند در حال حاضر نیز حمله کنند، اما "آنها افراد زیادی را از دست خواهند داد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала