- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

اولین حملات ارتش اوکراین با استفاده از موشک های دوربرد انگلیسی ـ فرانسوی + عکس

CC BY-SA 3.0 / David Monniaux / Storm Shadow missileاولین حملات ارتش اوکراین با استفاده از موشک های دوربرد انگلیسی ـ فرانسوی
اولین حملات ارتش اوکراین با استفاده از موشک های دوربرد انگلیسی ـ فرانسوی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2023
اشتراک
دفتر نمایندگی جمهوری خلق لوهانسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی مسائل مربوط به جنایات جنگی اوکراین در کانال تلگرامی خود اطلاع داد که حمله موشکی به لوهانسک در 12 ماه مه توسط موشک های کروز Storm Shadow ، محصول مشترک انگلیس و فرانسه انجام شد.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اطلاعات به روز شده، در 12 می 2023، در جریان حمله موشکی به شهر لوهانسک، نیرو.های مسلح اوکراین از دو موشک کروز Storm Shadow و یک موشک ضد هوایی ADM-160B MALD (ساخت ایالات متحده)، استفاده کردند.
در ابتدا اعلام شده بود که نیروهای مسلح اوکراین از سامانه اوکراینی "گروم" استفاده کرده اند.
هدف کشتاری که غرب ارتش اوکراین را به سوی آن سوق می دهد، در کریمه اعلام شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2023
هدف کشتاری که غرب ارتش اوکراین را به سوی آن سوق می دهد، در کریمه اعلام شد
روز قبل، جمهوری خلق لوهانسک روز جمهوری را جشن گرفت. دو انفجار در غروب این روز ساعت 18:30 در لوهانسک به وقوع پیوست. در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی مسائل مربوط به جنایات جنگی اوکراین اعلام شد، حملات به اطراف کارخانه های غیرفعالی به نام های پولی پاک و میلام صورت گرفته است. لاشه موشک آمریکایی ADM-160B در مرکز شهر پیدا شد - این موشک به عنوان هدف دروغین استفاده می شود.
در جریان موشک باران لوهانسک ، شش کودک مجروح شدند، ویکتور وودولاتسکی، نماینده مجلس دومای روسیه هنگام کمک به افرادی که زیر آوار بودند، مجروح شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала