هدف کشتاری که غرب ارتش اوکراین را به سوی آن سوق می دهد، در کریمه اعلام شد

© AP Photo / Evgeniy Maloletkaهدف کشتاری که غرب ارتش اوکراین را به سوی آن سوق می دهد، در کریمه اعلام شد
هدف کشتاری که غرب ارتش اوکراین را به سوی آن سوق می دهد، در کریمه اعلام شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2023
اشتراک
ولادیمیر کنستانتینوف رئیس پارلمان کریمه اعلام کرد حمله متقابل به سواحل دریای آزوف که از سوی کی‌یف اعلام شده ، یکی از بزرگترین ماجراجویی‌های غرب خواهد بود و به فاجعه عظیمی برای اوکراین منجر خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، کنستانتینوف گفت: "این یکی از بزرگترین ماجراجویی های غرب خواهد بود که در چارچوب حل مناقشه اوکراین انجام می شود. این ماجراجویی البته به کشته شدن تعداد زیادی در میان نظامیان اوکراینی و وقوع یک تراژدی عظیم منجر خواهد شد."
به گفته وی، غرب نیروهای اوکراینی را به قتل عام سوق می دهد.
رئیس پارلمان کریمه تاکید کرد: "هدف این کشتار ساده است. اگر آنها خوش شانس باشند، پیشروی خواهند کرد و یک مناسبت اطلاعاتی زیبا ایجاد می کنند، نتیجه ندهد، همه می میرند - این هم خوب است، کسی نخواهد بود که کمک طلب کند. یک اخلاق ریاکارانه آنگلوساکسون ها است که در طول تاریخ همیشه جزء لاینفک ساختار دولتی آنها بوده است - بروید و تا جایی که ممکن است همدیگر را بکشید. هیچ چیز جدیدی برای ما وجود ندارد".
پرچم بریتانیا و اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2023
سفیر روسیه در لندن: بریتانیا موشک‌هایی را به اوکراین برای حملات به شهرهای روسیه تحویل داد
پیش از این، ولودیمیر زلنسکی گفته بود که اوکراین برای شروع یک ضد حمله به زمان بیشتری نیاز دارد. او توضیح داد که اوکراین می تواند در حال حاضر حمله کند، اما "مردم زیادی را از دست خواهد داد."
وزارت خارجه روسیه پیشتر اعلام کرده بود که کشورهای غربی خواستار ادامه عملیات تهاجمی کیف و اشغال مناطق جدید روسیه هستند، اگرچه آنها درک می کنند که چنین طرح هایی محکوم به شکست است. به گفته وزارت امور خارجه روسیه ، "در تمام این سال‌ها، "غرب جمعی" که رژیم نئونازی کی‌یف را پرورش داده ، آن را به ابزاری مطیع تبدیل کرده که با آن تلاش بیهوده برای تحمیل شکست استراتژیک به روسیه صورت می گیرد. امروزکشورهای غربی از کی یف خواستار ادامه عملیات تهاجمی و اشغال قلمرو مناطق جدید روسیه هستند، اگرچه درک می کنند که چنین طرح هایی محکوم به شکست هستند، اما نسبت به این واقعیت که هزینه چنین سیاستی جان هزاران انسان بی گناه است بی تفاوت هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала