نماینده کنگره آمریکا به دزدی لباس از فروشگاهی در برزیل اعتراف کرد

© Fotolia / ollyمجسمه آزادی آمریکادر زمینه غروب
مجسمه آزادی آمریکادر زمینه غروب - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2023
اشتراک
روزنامه واشنگتن پست اطلاع داد، جورج سانتوس، نماینده جنجالی جمهوری خواه کنگره، که در ایالات متحده به کلاهبرداری و پولشویی غیرقانونی متهم است، روز پنجشنبه به جرم سرقت از فروشگاهی در برزیل اعتراف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سانتوس روز چهارشنبه به اتهام کلاهبرداری، پولشویی و دادن شهادت دروغ دستگیر شد. در جریان جلسه دادگاه در نیویورک، او در هر 13 فقره اتهام، بی گناهی خود را اعلام کرده و با قرار وثیقه 500 هزار دلاری از دادگاه آزاد شد. اگر یکی از اعضای مجلس نمایندگان مجرم شناخته شود، ممکن است به ۲۰ سال زندان محکوم شود.
پرونده سرقت در برزیل تقریباً 15 سال است که به طول انجامیده است. به گفته مقامات این کشور، سانتوس 19 ساله در سال 2008 برای خرید لباس و کفش از یک فروشگاه کوچک در حومه ریودوژانیرو، دو چک جعلی به مبلغ 430 دلار نوشت. صاحب فروشگاه خیلی زود با پلیس تماس گرفت و سانتوس به اختلاس متهم شد.
ترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2023
ترامپ برای "تلاش به تجاوز جنسی" مجرم شناخته شد
سانتوس روز پنجشنبه از طریق ارتباط ویدیویی در جلسات دادگاه برزیل حاضر شد. وی به سرقت اعتراف کرد و با پرداخت غرامت و جزای نقدی در صورت انحلال پرونده کیفری موافقت کرد. دادگاه به نماینده کنگره 30 روز فرصت داد تا 2000 دلار جریمه و 2800 دلار غرامت به قربانی بپردازد. پرونده فقط پس از پرداخت بسته می شود.
این روزنامه خاطرنشان می کند که این معامله به این معنی است که سانتوس 34 ساله مجبور نخواهد بود به طور همزمان با پیگرد کیفری در دو کشور مبارزه کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала