سخنگوی کرملین ناتو را شرکت کننده مستقیم درگیری اوکراین خواند

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه
دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2023
اشتراک
دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت که ناتو ابتدا شرکت کننده غیرمستقیم و سپس شرکت کننده مستقیم درگیری مسلحانه در اوکراین در جانب کی یف تبدیل شد.
به گزارش اسپوتنیک، پسکوف در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ATV از جمهوری صرب های بوسنی و هرزگوین گفت: تصور اینکه اعضای ناتو، ایالات متحده، کشورهای اروپایی، ابتدا به طور غیرمستقیم و سپس مستقیماً در این مناقشه مداخله کنند، سخت بود. ناتو اکنون یک شرکت کننده واقعی در این درگیری، در طرف اوکراین است. خودتان می دانید این کار با تحویل گسترده تسلیحات، مهمات، مواد نظامی، منابع مالی و غیره انجام می شود. در عین حال، هر بار صحبت از ارتقای سطح مشخصات تاکتیکی و فنی این تسلیحات است، ابتدا فقط موشکها ، سپس قدرتمندترو با برد بیشتر".
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2023
سخنگوی کرملین اوکراین را حامی تروریسم خواند
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". کرملین اعلام کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمکی نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. به گفته سرگئی لاوروف،وزیر خارجه روسیه ایالات متحده و ناتو نه تنها با تحویل سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها، مستقیماً در درگیری دخالت دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала